فرماندار ملایر
فرماندار ویژه ملایر گفت: اعتبارات ویژه‌ای از سوی ستاد کشوری برای اجرای طرح کرامت در نظر گرفته و قول مساعدت داده‌شده است تا هر طرح مهم و اثرگذاری از سوی کارگروه‌ها ارائه و به اجرای این طرح کمک کند اعتبارات لازم برای اجرای آن پرداخت شود.
کد خبر: ۴۵۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 05 July 2017
فرماندار ویژه ملایر؛ اعتیاد به مواد مخدر بزرگ‌ترین آسیب اجتماعی در کنار بیکاری در کشور می‌باشد.

به گزارش تابناک همدان از ملایر: عبدالعظیم رضایی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعتیاد به مواد مخدر در کنار بیکاری بزرگ‌ترین آسیب اجتماعی در کشور است.

وی عنوان کرد آگاه‌سازی، ایجاد برانگیختگی عمومی، اجتماعی و نفرت از مواد مخدر از اهداف مهم مراحل اولیه طرح کرامت است و در مراحل بعدی اقدامات گسترده‌تری در دست اجرا است.

وی گفت: همزمان با آغاز طرح کرامت در ملایر به‌عنوان شهرستان پایلوت این طرح،۱۷ جلسه از بهمن‌ماه سال گذشته تاکنون برگزار گردیده که از ۱۹۲ مصوبه ۱۶۰ مورد آن اجرایی شده است. رضایی تصریح کرد: در راستای طرح کرامت در شهرستان تاکنون ۱۱ باند مواد مخدر منهدم و ۳۹۶ تن در این رابطه دستگیرشده‌اند.

وی افزود: آموزش ۱۰۳ مربی برگزاری ۳۰۰ کارگاه آگاه‌سازی برپایی ۲۵ مورد نمایشگاه، چاپ و توضیح ۶ هزار بروشور و برگزاری راهپیمایی نه به اعتیاد از دیگر اقدامات طرح کرامت در شهرستان است.

رضایی تأکید کرد: با تلاش بیشتر مجموعه ستاد باید شاهد مشارکت عمومی مردم در اجرای طرح کرامت باشیم تا نتایج مهم و قابل اجرایی از این طرح به‌دست بیاوریم.

فرماندار ویژه ملایر گفت: اعتبارات ویژه‌ای از سوی ستاد کشوری برای اجرای طرح کرامت در نظر گرفته و قول مساعدت داده‌شده است تا  هر طرح مهم و اثرگذاری از سوی کارگروه‌ها ارائه و به اجرای این طرح کمک کند اعتبارات لازم برای اجرای آن پرداخت شود.



معرفی بهبودیافتگان به صندوق کارآفرینی امید
وی در ادامه مبارزه جدی با مواد مخدر را یک وظیفه انسانی و مسئولیت اجتماعی دانست و گفت: مسئولان نباید به این مقوله مهم اجتماعی به‌عنوان یک وظیفه اداری نگاه کنند بلکه باید شاهد عزم عمومی و ملی در این راستا باشیم.

رضایی افزود: ۴۲ تن از بهبودیافتگان شهرستان به صندوق کارآفرینی معرفی‌شده‌اند، که از این تعداد ۲۳ نفر آماده دریافت تسهیلات برای ایجاد اشتغال خود هستند.

وی با اشاره به اینکه حمایت از گروه‌های N.a در این طرح دیده نشده است اظهار امیدواری کرد و گفت: طبق رایزنی‌های انجام‌شده با ستاد کشوری مقرر شد اصلاحاتی در این زمینه صورت گیرد.









منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار