رئیس هیئت شطرنج استان‌همدان با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: امیرعلی دلاوری با ۷.۵ امتیاز به‌عنوان قهرمانی این مسابقات دست‌یافت.
کد خبر: ۴۴۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 25 June 2017
رئیس هیئت شطرنج استان‌همدان گفت: مسابقات شطرنج جام رمضان همدان با قهرمانی امیرعلی دلاوری به پایان رسید.

به گزارش مهر؛ احمدعلی بابایی با اشاره به برگزاری مسابقات شطرنج جام رمضان همدان اظهار داشت: مسابقات شطرنج جام رمضان همدان با حضور ۴۹ شطرنج‌باز در باشگاه صفوت همدان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با همکاری هیئت شطرنج همدان و در محل باشگاه صفوت با فرمت زمانی ۲۵ دقیقه برای هر بازیکن و ۵ ثانیه پاداش به ازای انجام هر حرکت و در ۹ دور به روش سوئیسی و به داوری نیلوفر حیدریان برگزار شد.

رئیس هیئت شطرنج استان‌همدان با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: امیرعلی دلاوری با ۷.۵ امتیاز به‌عنوان قهرمانی این مسابقات دست‌یافت.

بابایی عنوان کرد: شایان رحمتیان و ساسان علی بابایی با ۷ امتیاز، در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند و سینا کوروند و صادق اسدی با ۶.۵ امتیاز چهارم و پنجم شدند.

وی با اشاره به فعالیت باشگاه‌های خصوصی شطرنج در همدان بیان کرد: باشگاه‌های خصوصی شطرنج به مانند بازوان هیئت شطرنج استان‌همدان هستند که به رشد و توسعه شطرنج استان‌همدان کمک شایانی می‌کنند.

رئیس هیئت شطرنج استان‌همدان عنوان کرد: هیئت شطرنج استان‌همدان از اینکه باشگاه جدیدی در همدان راه‌اندازی شود بسیار استقبال می‌کند و در این راه اگر هم کمکی بخواهند باکمال میل بخش خصوصی را یاری‌خواهیم داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار