مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان خبر داد: عضویت رایگان به مناسبت عید فطر در کتابخانه مرکزی همدان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از عضویت رایگان به مناسبت عید فطر در کتابخانه مرکزی واقع در مصلای بزرگ همدان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۷۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 25 June 2017
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان خبر داد: عضویت رایگان به مناسبت عید فطر در کتابخانه مرکزی همدان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از عضویت رایگان به مناسبت عید فطر در کتابخانه مرکزی واقع در مصلای بزرگ همدان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان دکتر عاطفه زارعی؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از عضویت رایگان در کتابخانه مرکزی همدان در روز عید فطر خبر داد و اظهار کرد: ازآنجاکه امسال نیز شاهد حضور جمعیتی پرشور نمازگزاران در مصلای همدان برای اقامه نماز عید فطر خواهیم بود، برنامه عضویت رایگان را در کتابخانه مرکزی همدان خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه ما در روز عید فطر برای مراجعه‌کنندگان برنامه‌هایی را در کتابخانه مرکزی در نظر گرفته‌ایم، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین برنامه ما عضویت رایگان در کتابخانه مرکزی همدان خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تأکید کرد: افراد می‌توانند در روز عید فطر با مراجعه به غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی مستقر در مصلا، مقابل کتابخانه مرکزی فرم ثبت‌نام را دریافت کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر عضویت رایگان در کتابخانه مرکزی و کتابخانه‌های عمومی استان موضوع جشنواره کتاب‌خوانی رضوی را در غرفه اداره کل کتابخانه‌های استان طی روز عید فطر دنبال خواهیم کرد.

دکتر زارعی با دعوت از مردم جهت شرکت در این جشنواره، بیان کرد: افراد می‌توانند با تهیه کتاب‌های جشنواره کتاب‌خوانی رضوی از غرفه اداره‌چی کتابخانه‌های عمومی استان در روز عید فطر در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی نیز شرکت کنند.

وی با اشاره به امکان شرکت افراد بزرگ‌سال و کودکان در این جشنواره، افزود: شرکت در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی به شیوه مکتوب تا ۱۰ تیرماه و به شیوه آنلاین تا ۲۰ تیرماه تمدیدشده و این فرصتی است که افراد بخواهند در مسابقات کتاب‌خوانی شرکت کنند. 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان بابیان اینکه «در روز عید فطر کتاب‌های بخش کودک این جشنواره با تخفیف ۳۵ درصد در غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان» به فروش خواهد رسید،تصریح کرد: کتاب‌ها وبرگه‌های نقاشی در غرفه موجود تحویل علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره کتاب‌خوانی خواهد شد.

وی از شرکت ۵ هزارنفری افراد در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی طی سال گذشته در همدان خبر داد و افزود: امسال امیدواریم طبق پیش‌بینی ۱۰ هزار نفر در این جشنواره شرکت کنند.

دکتر زارعی، بابیان اینکه «میزان شرکت‌کنندگان در جشنواره رضوی از استان نشان از استقبال مردم از این جشنواره و موفقیت به‌دست‌آمده دارد»، گفت: سال گذشته در روز عید فطر با اجرای برنامه عضویت رایگان در کتابخانه بیش از ۴۰۰ نفر عضو شدند که امسال نیز امیدواریم بیش از این میزان شاهد عضویت در کتابخانه مرکزی و به‌تبع کتابخانه‌های عمومی استان باشیم.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار