نماینده ولی‌فقیه در همدان عنوان کرد: جامعه ما نسبت به مفاخر خود وزنده نگه‌داشتن نام و یاد آنها مسئول است و یکی از مصادیق آن شهدای ما هستند که مقام معظم رهبری بیان کردند که زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا را مدنظر داشته باشیم و به همین سبب یادواره‌های شهدا را برگزار می‌کنیم.
کد خبر: ۴۴۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 24 June 2017
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: کنگره مرحوم آيت‌الله آقانجفی در شأن این عالم رباني و دارالمومنین همدان برگزار شود.

به گزارش فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی در نخستین جلسه شورای برگزاری کنگره علمی آیت‌‌الله آقا نجفی اظهار کرد: معتقدم هر عالم متعهدی در عالم چراغی است که محدوده خود را روشن می‌کند و افراد جذب برنامه‌های عملی می‌شوند که از آن شخص می‌بینند.

وی تصریح کرد: هر کدام از این چراغ‌ها در هر کجای دنیا باشند، مصداق یوم‌الله هستند که نباید به فراموشی سپرده شوند و خوشبختانه مفاخری که در همدان وجود دارد به نسبت در اکثر شهرهای کشور این ظرفیت نیست اما متأسفانه برخی غفلت‌ها انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در همدان عنوان کرد: جامعه ما نسبت به مفاخر خود و زنده نگه داشتن نام و یاد آنها مسوول است و یکی از مصادیق آن شهدای ما هستند که مقام معظم رهبری بیان کردند که زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا را مد نظر داشته باشیم و به همین سبب یادواره‌های شهدا را برگزار می‌کنیم.

وی با ابراز ناراحتی از غفلت در برگزاری هر چه بهتر مراسم میرسیدعلی همدانی بیان کرد: یادواره میرسید علی همدانی را در اوج غربت برگزار کردیم در حالی که این شخصیت شبه‌قاره هند را مسلمان کرده است.

محمدی با اشاره به افتخارآفرینی‌های سرلشگر شهیدحاج حسین همدانی گفت: شناساندن و بزرگداشت افرادی نظیر حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم نیز نباید به فراموشی سپرده شود.

وی با تأکید بر ضرورت شناساندن و بیان ابعاد والای آیت‌الله آقانجفی همدانی اضافه کرد: این اقدام بسیار مقدس است و باید برنامه بدون عیب و نقص و با شکوه هرچه تمام برگزار شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار