کاندیدای معترض انتخابات شورای اسلامی شهر همدان گفت: آقای حاجی‌بابایی در جریان تغییرات فاحش بازشماری‌های اخیر و نیز اشکالات موجود درروند شمارش آرا، مشکلات سیستم ثبت سامانه و نیز صندوق‌هایی که رأی تعدادی از کاندیدا در آنها صفر بوده قرار داشت.
کد خبر: ۴۴۶۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 24 June 2017
درخواست نماينده مردم همدان در مجلس براي بازشماري 50 صندوق‌ انتخابات شوراها
كانديداي معترض انتخابات شوراي اسلامي شهر همدان گفت: نماينده مردم همدان در مجلس خواستار بازشماري 50 صندوق‌ اخذ رأي انتخابات شوراها در همدان شد.

به گزارش فارس؛ حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی با اشاره به اظهارات حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در خصوص بازشماری صندوق‌های اخذ رأی انتخابات شوراها در همدان اظهار کرد: آقای حاجی‌بابایی اعلام کرد با توجه به تغییرات فاحش ارای صندوق‌ها در بازشماری 16 صندوق رای شورای شهر همدان، لازم است تعداد 50 صندوق دیگر مورد بازشماری قرار گیرد.

وی ادامه داد: این نماینده مردم همدان در مجلس در تماس با رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان همدان و نماینده مردم نهاوند و در ملاقات با تعدادی از کاندیدای شورای شهر همدان اعلام کرد با توجه به تغییرات فاحش بازشماری اخیر و نیز در راستای صیانت از آرای مردم و شفاف‌سازی هرچه بهتر برای کاندیدای معترض و هواداران ایشان این اقدام باید صورت گیرد.

این کاندیدای معترض انتخابات شورای اسلامی شهر همدان گفت: آقای حاجی‌بابایی در جریان تغییرات فاحش بازشماری‌های اخیر و نیز اشکالات موجود در روند شمارش آرا، مشکلات سیستم ثبت سامانه ونیز صندوق‌هایی که رای تعدادی از کاندیدا در انهاصفر بوده قرار داشت.

وی تاکید کرد: این نماینده مجلس عنوان کرد که مردم، کاندیداها و ما همگی دنبال شفاف‌سازی، اثبات حقیقت و احقاق حقوق کاندیداها فارغ از هر جریان سیاسی هستیم و قطعا این وظیفه هیات نظارت بر انتخابات استان است که باید قاطعانه درمقابل این گونه تخلفات و اشکالات بایستند.

فلاحی گفت: ایشان اعلام کرد در تماس‌های جداگانه با اعضای دیگر هیات نظارت بر انتخابات استان و شهرستان هم این موضوع را اعلام و پیگیری خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار