مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تویسرکان عنوان کرد: سبد کالا شامل مواد غذایی برنج، روغن نباتی، قند، حبوبات، چای، رب گوجه‌فرنگی و ماکارونی بوده که بر اساس نیازسنجی‌های انجام‌شده در میان خانواده‌های تحت حمایت توزیع شد.
کد خبر: ۴۴۶۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 24 June 2017
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تویسرکان عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان ۳۶۰ بسته سبد غذایی به ارزش ۵۶ میلیون تومان، از کمک‌های مردمی و خیرین به خانواده‌های تحت حمایت این مجموعه اهدا شد.

به گزارش ایکنا؛ محمد مرادی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان تویسرکان اظهار کرد: کمیته امداد نشأت گرفته از روح دینی نظام اسلامی است که امام خمینی(ره)در نخستین روزهای انقلاب با تأسیس امداد بر ضرورت و اهمیت این امر مهم صحه گذاشتند.

وی افزود: در این میان توجه به سیره رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) نشان می‌دهد که این امر مهم در جامعه باید با عزتمندی توأم باشد لذا تلاش کمیته امداد بر این است که ارائه مساعدت و کمک به مددجویان امداد با عزت نفس و کرامت انسانی همراه باشد چراکه فقر و نداری نباید موجب تضعیف شخصیت انسان‌ها شود.

مرادی اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان ۳۶۰ بسته سبد غذایی به ارزش ۵۶ میلیون تومان، از کمک‌های مردمی و خیرین در خانواده‌های تحت حمایت این مجموعه اهدا شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تویسرکان عنوان کرد: سبد كالا شامل مواد غذايي برنج، روغن نباتی، قند، حبوبات، چای، رب گوجه فرنگی و ماکارونی بوده که براساس نيازسنجي‌های انجام شده در میان خانواده‌های تحت حمایت توزیع شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار