فاضلیان گفت: حضور میلیونی ملت ایران در روز قدس در این سال‌ها باعث عقب‌نشینی استکبار شده و نقشه‌های او را نقش بر آب کرده است.
کد خبر: ۴۴۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 24 June 2017
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: ایران اسلامی پرچمداری پیشتاز در مبارزه علیه ظلم وستم  است و باید توجه کرد که  این اینگونه راهپیمایی‌ها بر آنچه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری سفارش کرده، مهر تأیید است.

به گزارش ایسنا؛ حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان اظهار کرد: فلسفه راهپیمایی روز قدس، از اسلام نشأت می‌گیرد و با تأمل در فلسفه اسلامی توان به علت شکل‌گیری روز قدس پی برد.

وی ادامه داد: اسلام به معنی دفاع از مظلوم و فریاد بلند علیه ظالمان و ستمکاران است به طوریکه سفارش امیرالمؤمنین(ع) این بود که باید همواره یاور مظلوم بود و علیه ستم مبارزه کرد.

وی گفت: امروز مردم همدان هم‌زمان با مردم سراسر ایران بار دیگر به جهان اعلام کردند که با مردم مظلوم فلسطین،یمن و بحرین هم صدا هستند.

فاضلیان تأکید کرد: حضور میلیونی ملت ایران در روز قدس در این سال‌ها باعث عقب‌نشینی استکبار شده و نقشه‌های او  را نقش برآب کرده است.

فاضلیان عنوان کرد: وقتی مظلومان جهان حمایت با اقتدار مسلمانان را مشاهده کنند با انگیزه بیشتری مقاومت می‌کنند و به همین علت است که ملت ایران اسلامی 38 سال است که از حق مظلومان جهان دفاع می‌کنند.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار