مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: این برنامه‌ریزی‌های مناسب سبب شده که سال پرباری را در سه ماهه نخست سال آغاز کنیم که ازجمله این عناوین مهم در رشته‌های والیبال، شطرنج، کشتی، فوتبال، هفت عنوان فراملی و دو عنوان فراملی کشورهای اسلامی در رشته پاورلیفتینگ، اعزام تیم بیماران خاص به مسابقات جهانی آسیا و قضاوت پیام حیدری داور ارزشمند استان در مسابقات باشگاه‌های آسیا بوده است.
کد خبر: ۴۴۶۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ 24 June 2017
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در راستای ماده 27 سهمی بالغ بر 15 میلیارد تومان برای همدان در نظر گرفته شده که با تخصیص آن 13 پروژه عمرانی ورزشي به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، رسول منعم در جلسه ضیافت افطاری جامعه ورزش با هیأت‌های ورزشی اظهار کرد: بی شک ما به عنوان نظام خدمت‌رسان به مردم با منویات به مقام معظم رهبری و لبیک مردم به ندای ایشان باید با کار مضاعف این اعتماد را جبران سازیم.

وی گفت: خوشبختانه هیأت‌های ورزشی استان با برنامه‌ریزی‌های مناسب در چندین مراسم از جمله سوم خرداد، شرکت در مراسم سال شهید شمسی پور عملکرد خوبی داشته‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: این برنامه‌ریزی‌های مناسب سبب شده که سال پرباری را در سه ماهه نخست سال آغاز کنیم که از جمله این عناوین مهم در رشته‌های والیبال، شطرنج،کشتی، فوتبال، هفت عنوان فراملی و دو عنوان فراملی کشورهای اسلامی در رشته پاورلیفتینگ، اعزام تیم بیماران خاص به مسابقات جهانی آسیا و قضاوت پیام حیدری داور ارزشمند استان در مسابقات باشگاه‌های آسیا بوده است.

وی در ادامه در خصوص تخصیص بودجه از سهم 27 درصدی گفت: خوشبختانه سهمی بالغ بر 15 میلیارد تومان برای استان در نظر گرفته شده که حدود 15 درصد آن برای نوسازی و تجهیز اماکن و مبلغی حدود 10 میلیارد و 300 میلیون در بحث تملک سرمایه‌ای متعلق به ورزش است که با این رهاورد 13 پروژه عمرانی خود را به بهره‌برداری خواهیم رساند.

منعم گفت: در بخش اختصاص همین 27 درصد دستورالعمل اجرایی آن در دستور کار است و به استان‌ها ابلاغ خواهد شد تا بتوانیم کمک خوبی را در ورزش به هیأت‌های ورزشی داشته باشیم.

وی در ادامه با در نظر گرفتن شعار سال خاطرنشان کرد: ما در خصوص عملکرد شیوه مدیریتی باید طوری رفتار کنیم که در کنترل هزینه‌ها از اتلاف منابع جلوگیری کرده و نیز با حمایت از تجهیز کردن اماکن با تولیدات داخلی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی کمک خواهیم کرد و در همین راستا این امر را به معاونت پشتیبانی اداره کل سپرده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار