شهردار نهاوند از شروع عملیات کاشت گل‌های فصلی (تابستانی) در سطح شهر نهاوند خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت فضای سبز در ایجاد ارتقا کیفیت زندگی شهرنشینی، زیبایی بصری و کنترل آلودگی هوا، این شهرداری با توجه به آغاز فصل تابستان اقدام به کاشت گل‌های فصلی اعم از جعفری، آهار، رعنا زیبا، کوکب کوهی و... نموده است.
کد خبر: ۴۴۶۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ 23 June 2017
شهردار نهاوند از شروع عملیات کاشت گل‌های فصلی(تابستانی)در سطح شهر نهاوند خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت فضای سبز در ایجاد ارتقا کیفیت زندگی  شهرنشینی، زیبایی بصری و کنترل آلودگی  هوا، این شهرداری با توجه به آغاز فصل تابستان اقدام به کاشت گل‌های فصلی اعم از جعفری، آهار، رعنا زیبا، کوکب کوهی و... نموده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری نهاوند، امیررضا یوسفیان از شکوفایی عرصه‌ی سبز با انجام عملیات گل‌کاری خبر داد و افزود: کاشت گل در راستای زیباسازی مناظر عمومی شهری خدمتی در جهت رفاه حال شهروندان و ایجاد آرامش روانی و بصری است.

یوسفیان ادامه داد: در همین راستا وباهدف ایجاد طراوت و شادابی در سطح شهر که مترادف بازندگی، حیات، تنفس، پاکیزگی و بهداشت محیط، زیبایی و طراوت و آرام‌کننده روح و روان و پاکیزه کننده هوا است، واحد فضای سبز با تلاش مستمر ۱٬۰۰۰ مترمربع از فضای سبز را گل‌کاری می‌نماید.

وی در ادامه بر نقش درخت و گل در حفظ محیط‌زیست و کاهش آلودگی محیط شهری اشاره کرد و گفت: کاشت فضای سبز باهدف ایجادفضای صمیمی سرشار از رنگ و احساس طبیعی ومعیارهای باکیفیت، همراه با ایده‌های خوب، محلی برای استراحت وتفریح وسرگرمی و عاملی جهت جلوگیری از آلودگی محیط‌زیست ومبارزه با سروصدا با در نظر داشتن حفظ منابع طبیعی و محیط‌زیست انجام می‌شود.

لازم به ذکر است عملیات گل‌کاری در پارک‌ها، میادین، بلوارها و رفیوژ ها توسط واحد فضای سبز حوزه خدمات شهری شهرداری نهاوند هم‌اکنون در حال انجام است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار