دبیر قرارگاه شهید الحسینی در همدان خاطرنشان کرد: در سفره افطار روستای بزنجر، حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، معاون سازندگی بسیج سپاه استان،‌ مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان، معاون سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان، بخشدار و نماینده ولی‌فقیه در قهاوند، مسئولانی از آموزش‌وپرورش و کمیته امداد قهاوند حضور داشتند.
کد خبر: ۴۴۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 16 June 2017
دبير قرارگاه شهيد الحسيني در همدان گفت: طرح كشوري «سفره‌دار» توسط قرارگاه شهيد الحسيني همدان، همزمان با 11 استان به منظور اطعام محرومان و مستضعفان مناطق محروم در ايام ماه مبارك رمضان اجرا شد.

به گزارش فارس؛ میلاد مرادی با اشاره به اجرای طرح «سفره‌دار» توسط قرارگاه شهید الحسینی همدان، اظهار کرد: طرح کشوری «سفره‌دار» همزمان در 11 استان به منظور اطعام محرومان و مستضعفان مناطق محروم در  ایام ماه مبارک رمضان اجرا شد.

وی با بیان اینکه طرح «سفره‌دار» همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت (ع) در نیمه ماه مبارک رمضان در تعدادی از مناطق محروم همدان اجرا شد، گفت: در طرح «سفره‌دار» قرار بر این بود در مناطق محروم همدان سفره افطاری به منظور اطعام محرومان پهن شود که اولین سفره افطار در شهرک ولیعصر(عج) همدان پهن و مستضعفان اطعام شدند.

دبیر قرارگاه شهید الحسینی در همدان بیان کرد: در اجرای طرح «سفره‌دار»، در شهرک ولیعصر(عج) به عنوان اولین منطقه اجرای طرح در همدان حدود 600 نفر از محرومان در سفره افطار پهن شده اطعام شدند.

وی با بیان اینکه پیوست برنامه برگزار شده در شهرک ولیعصر(عج) جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) نیز برگزار شد، افزود: اطعام در سفره افطار شهرک ولیعصر(عج) همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت (ع) شکل گرفت.

مرادی با اشاره به پهن کردن دومین سفره افطار در روستای بزنجر بخش قهاوند یک شب بعد از برگزاری اولین برنامه، تصریح کرد: روستای بزنجر یکی از محروم‌ترین مناطق بخش قهاوند است که تصمیم بر آن شد تا سفره افطار را به منظور اطعام محرومان این منطقه بگسترانیم.

وی با تأکید بر اینکه در حاشیه برگزاری این برنامه در کنار مستضعفان، مسوولان نیز حضور داشتند، ادامه داد: از برنامه‌های جالب در دومین سفره افطاری برگزار شده در روستای بزنجر این بود که در این سفره افطار مسوولان و مستضعفان در کنار یکدیگر افطار کردند.

دبیر قرارگاه شهید الحسینی در همدان خاطرنشان کرد: در سفره افطار روستای روستای بزنجر، حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، معاون سازندگی بسیج سپاه استان،‌ مسوول ناحیه بسیج دانشجویی استان، معاون سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان، بخشدار و نماینده ولی فقیه در قهاوند، مسوولانی از آموزش و پرورش و کمیته امداد قهاوند حضور داشتند.

وی با بیان اینکه با حضور مسوولان در این برنامه مطالبه‌گری مردم این روستا شکل گرفت، یادآور شد: مردم روستای بزنجر مطالبات خود را از نزدیک با مسوولان حاضر در این برنامه در میان گذاشتند و قرار به رفع این مشکلات شد.

مرادی ساخت مسجد و آسفالت‌کشی را از مهمترین مطالبات مردمی در روستای بزنجر برشمرد و تأکید کرد: اجرای طرح «سفره‌دار» تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت که پیش‌بینی اجرای این طرح در یک روستای دیگر از بخش قهاوند نیز شده است.

وی با تأکید بر اینکه از ابتدای اجرای طرح «سفره‌دار» تاکنون یک‌هزار نفر در همدان اطعام شده‌اند، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی برقراری سفره افطار برای 400 نفر در یک روستای دیگر نیز شده که با این کار امسال یک‌هزار و 400 نفر افطاری می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار