فرماندار تویسرکان با تأکید بر استفاده از ظرفیت گردشگری سرکان برای توسعه این شهر، گفت: مهم‌ترین ظرفیت شهر سرکان قابلیت‌های گردشگری آن است که طرح جامعی برای بهره‌وری از آن تدوین‌نشده است.
کد خبر: ۴۴۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰ 16 June 2017
فرماندار تویسرکان با تاکید بر استفاده از ظرفیت گردشگری سرکان برای توسعه این شهر، گفت: مهمترین ظرفیت شهر سرکان قابلیت‎های گردشگری آن است که طرح جامعی برای بهره‌وری از آن تدوین نشده است.

به گزارش تسنیم ، حبیب مومیوند در نشست بررسی مشکلات شهر سرکان اظهار داشت: سرکان از قابلیت‌های ویژه‌ای مانند طبیعت بکر، اقلیم مناسب و آب و هوای دلپذیر در حوزه گردشگری برخوردار است.

وی افزود: نمی‌توان به دنبال توسعه شهرستان تویسرکان بود اما سرکان با ظرفیت‌های متنوع گردشگری را نادیده گرفت.

مومیوند با بیان اینکه سرکان با برنامه ریزی‌های دقیق و کارشناسانه می‌تواند به عنوان یک باغ شهر بزرگ گردشگری در غرب کشور مطرح شود گفت: ظرفیت ویژه گردشگری در سرکان نباید قربانی مسائل سیاسی و حاشیه‌ای شود.

وی تصریح کرد: مهمترین اقدام برای بهره وری حداکثری از ظرفیت‌های گردشگری سرکان، تدوین یک برنامه جامع در این حوزه است.

فرماندار تویسرکان همچنین به مشکلات شهر سرکان از قبیل فرسودگی بخشی از شبکه فاضلاب شهری اشاره کرد و افزود: مردم سرکان خواهان توسعه درمانگاه شبانه روزی سرکان، تجهیز سالن ورزشی این شهر و تکمیل دو آب بند سیاه کمر و بریوه به هستند.

وی اظهار داشت: تا کنون اقداماتی مانند آسفالت جاده بین روستایی باباپیر به بابا پیرعلی به عنوان یکی از راه های ورودی شهر سرکان، سامان‌دهی روشنایی ورودی شهر و تعمیر بخشی از شبکه فاضلاب سرکان انجام شده است.

مومیوند افزود:درسال 96 به طرح های تکمیل آب بند بریوه، تجهیز سالن ورزشی و حوزه ورزش سرکان و توسعه درمانگاه شبانه روزی و تهیه آمبولانس برای آن، اعتبارات مالی اختصاص پیدا می‌کند.

وی بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت سرکانی‌های متمکن و صاحب نفوذ مقیم در دیگر مناطق کشور تاکید کرد و گفت: طرح اصلاح باغ های گردو که در شهرستان تویسرکان آغاز شده در شهر سرکان نیز به مرحله اجرا در می‌آید.

فرماندار تویسرکان خواستار برگزاری نشست های بیشتر برای بررسی مشکلات شهر سرکان و راه های برون رفت از آن شد و تاکید کرد: باید با بهره وری حداکثری از ظرفیت گردشگری سرکان، به دنبال ایجاد فرصت های متنوع شغلی باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم سرکان یکی از سه شهر شهرستان تویسرکان است که با برخورداری از طبیعنی بکر و جذاب و اقلیم و آب و هوایی دلنشین و دلپذیر در سه کیلومتری شمال غرب شهر تویسرکان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار