رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از فعال شدن کلاس‌های آموزشی کشتی در سطح این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۲۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 16 June 2017
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از فعال شدن کلاس‌های آموزشی کشتی در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، غلامحسن اکبری با اشاره فرارسیدن فصل اوقات‌فراغت نوجوانان و جوانان، اظهار کرد: کلاس‌های آموزشی تخصصی کشتی زیرنظر قهرمانان المپیک و جهان، مسعود مصطفی‌جوکار و جلال لطیفی برگزار می‌شود.

وی افزود: خانواده‌ها می‌توانند برای ثبت‌نام فرزندان خود برای شرکت در کلاس‌های آموزش تخصصی کشتی در ایام هفته به محل سالن کشتی شهید رضیئی استادیوم تختی مراجعه کنند.

اکبری عنوان کرد: کلاس‌های تخصصی و پایگاه قهمانی در همه رده‌های سنی روزهای فرد از ساعت 17 تا 20 در خانه کشتی برگزار می‌شود همچنین سالن کشتی شهید رضیئی واقع در استادیوم تختی و سالن کشتی مصطفی‌جوکار واقع در بلوار 15 خرداد محل تشکیل کلاس‌های تابستانه کشتی در شهرستان ملایر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در ادامه گفت: مسابقات شطرنج جام شب‌های رمضان در خانه شطرنج استادیوم تختی به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

اکبری افزود: هیئت شطرنج شهرستان ملایر درنظر دارد مسابقات شطرنج به روش سوئیسی در 7 دور را در اواخر خرداد تا اوایل تیرماه سالجاری هر شب بعد از افطار در خانه شطرنج مجموعه ورزشی تختی برگزار کند که این مسابقات به صورت آنلاین بوده و لحظه به لحظه نتایج مسابقات گزارش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه در پایان مسابقات نیز به 5 نفر برتر جوایزی نفیس اهدا می‌شود، خاطرنشان کرد: هیئت شطرنج شهرستان با برگزاری مسابقات هفتگی از ابتدای ماه مبارک رمضان نفرات خود را برای برگزاری مسابقات جام شب‌های رمضان انتخاب و آماده می‌کند تا شطرنج‌بازان ملایری نیز بتوانند در مسابقات استانی و کشوری حضوری فعال داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار