کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: از روز جمعه از شدت وزش باد کاسته می شود و به دنبال آن جوی پایدار و آفتابی تا چند روز آینده بر استان همدان حاکم است.
کد خبر: ۴۴۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 16 June 2017
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: وزش باد که از روز گذشته (چهارشنبه) در نقاط مختلف استان همدان آغاز شده است تا 24 ساعت آینده با سرعت و شدت بیشتری ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، پیرتاج افزود: بیشترین سرعت وزش باد در 24 ساعت گذشته مربوط به قهاوند با 40 کیلومتر بر ساعت ثبت شده است و وزش باد در همدان نیز 35 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی ادامه داد: آسمان استان همدان تا 24 ساعت آینده صاف تا کمی ابری ، همراه با غبار رقیق و از بعد از ظهر وزش باد شدید پیش بینی می شود.

پیرتاج اضافه کرد: از روز جمعه از شدت وزش باد کاسته می شود و به دنبال آن جوی پایدار و آفتابی تا چند روز آینده بر استان همدان حاکم است.

وی با بیان اینکه از روز جمعه دمای هوای همدان بین یک تا 2 درجه سانتیگراد کاهش می یابد ادامه داد: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته 13درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر 33 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

پیرتاج اظهار کرد: گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته فامنین و قهاوند با 34 درجه سانتیگراد بالای صفر و خنک ترین نقطه، بهار با 10 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار