مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان با اشاره به برگزاری پیش تور کنوانسیون ۲۰۱۷ در زمستان سال گذشته یادآور شد: این اقدام خوب و بین‌المللی بود و در معرفی همدان توانست اثربخش باشد که در تداوم برگزاری چنین رویدادهایی مکاتبه‌ای با سازمان میراث فرهنگی داشتیم.
کد خبر: ۴۴۲۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 16 June 2017
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه میراث فرهنگی به دنبال برگزاری رویدادهای بین‌المللی گردشگری در همدان است، گفت: همدان به عنوان تنها شهر جمهوری اسلامی نامزد میزبانی رویداد تعیین «پایتخت گردشگری آسیا» شد.

به گزارش فارس، علی مالمیردر خصوص پیشنهاد تبدیل شهر همدان به پایتخت گردشگری آسیا اظهار کرد: در رویکرد گردشگری خارجی که از ظرفیت‌های استان همدان است، همدان به لحاظ ویژگی‌های خاص و مزیت‌های تاریخی که دارد یکی از راهبردهای برگزاری رویدادهای بین‌المللی است تا بهتر معرفی شود.

وی تصریح کرد: یکی از راهبردها برای معرفی همدان، تبلیغات آن هم در سطح کسانی است که فعالان این صنعت هستند و می‌توانند به عنوان مخاطبان اداره کل میراث فرهنگی بهتر و بیشتر به معرفی همدان بپردازند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان با اشاره به برگزاری پیش‌تور کنوانسیون 2017 در زمستان سال گذشته یادآور شد: این اقدام خوب و بین‌المللی بود و در معرفی همدان توانست اثربخش باشد که در تداوم برگزاری چنین رویدادهایی مکاتبه‌ای با سازمان میراث فرهنگی داشتیم.

وی با اشاره به اینکه میراث فرهنگی به دنبال برگزاری رویدادهای بین‌المللی گردشگری در همدان است، خاطرنشان کرد: این موضوع در راستای همین پیگیری‌ها صورت گرفت و همدان به عنوان تنها شهر جمهوری اسلامی نامزد میزبانی رویداد تعیین پایتخت گردشگری آسیا شد.

مالمیر یادآور شد: امیدواریم بتوانیم میزبان این رویداد بین‌المللی در همدان باشیم که برای میزبانی این اتفاق مهم ظرفیت‌های خدماتی همدان را نیز اعلام کرده‌ایم.

نماینده سازمان میراث‌ فرهنگی، در نشست کارشناسان‌ ارشد و مقامات عالی‌رتبه گردشگری حاضر در دومین اجلاس وزیران گردشگری کشورهای عضو مجمع گفت‌وگوهای آسیایی (ACD)، پیشنهاد کرد که شهر همدان به‌ عنوان پایتخت گردشگری آسیا انتخاب شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
مسئولان همدان باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرند که این امر موجب پیشرفت اقتصادی و گردشگری همدان خواهد شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار