فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: عملیات بهسازی ۲۰ روستای بخش مرکزی اسداباد با مدیریت بخشداری و بنیادمسکن تا اواخر پاییز به پایان می رسد.
کد خبر: ۴۴۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 15 June 2017
فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: عملیات بهسازی ۲۰ روستای بخش مرکزی اسداباد با مدیریت بخشداری و بنیادمسکن تا اواخر پاییز به پایان می رسد.

به گزارش مهر، حسین افشاری درحاشیه بازدید از طرح بهسازی سه روستای دوبراله، سیاه گله و آهوتپه شهرستان اسداباد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۳۳ درصد روستاهای اسدآباد در فاز نخست بهسازی شده اند، اظهار داشت: سال جاری در شهرستان اسدآباد ۲۰ روستا در برنامه بهسازی فاز اول قرار گرفتند که تاکنون در سه روستا عملیات بهسازی آغاز شده و در مابقی روستاها نیز مقدمات کار درحال فراهم شدن است.

وی افزود: متاسفانه میزان بهسازی روستاهای شهرستان به نسبت متوسط استان از درصد پایینتری برخورداراست.

فرماندار شهرستان اسدآباد عنوان کرد: با بهسازی ۲۰ روستا در سال جاری میزان متوسط بهسازی روستایی شهرستان به متوسط استانی نزدیکتر خواهد شد.

وی درباره تامین اعتبار عملیات بهسازی روستاهای اسدآباد، گفت: تاکنون اعتبارات سال ۹۶ ابلاغ نشده اما عملیات بهسازی روستاها به شکل دیون بااستفاده ازماشین آلات بنیادمسکن و ازمحل اعتبارات عمرانی دهیاریها درحال انجام است.

افشاری بیان کرد: مردم روستاهای دوبراله، آهوتپه و سیاه گله به صورت داوطلبانه همکاری موثری نسبت به تعریض معابر داشته اند.

وی تاکید کرد: درحال حاضر شرکت برق شهرستان به صورت تعهدی درحال جابه جایی تیرهای برق و تاسیسات برقی در مسیر تعریض معابر روستاهای فوق است که کمک شایانی به تسریع در عملکرد بهسازی خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار