عبدالعظیم رضایی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر، در پیامی اقدام تروریستی اخیر و حمله جنایتکارانه به مرقد مطهر حضرت امام (ره) و خانه ملت را محکوم کرد.
کد خبر: ۴۳۸۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۳ 11 June 2017
عبدالعظيم رضايي، معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان ملاير، در پيامي اقدام تروريستي اخير و حمله جنايتکارانه به مرقد مطهر حضرت امام (ره) و خانه ملت را محکوم کرد.

به گزارش تابناک همدان از ملایر: در متن این بیانیه این چنین آمده است.

مردم شريف، فرهيخته و فرهنگ مدار شهرستان ملاير

سلام عليکم؛

با تهنيت ايام ولادت دومين اختر تابناک آسمان امامت و ولايت، حضرت امام حسن مجتبي(ع) و آرزوي قبولي طاعات و عبادات شما عزيزان در ماه پر فيض رمضان؛ چنان که مستحضريد، روز چهارشنبه مرقد مطهر رهبر کبير انقلاب اسلامي،حضرت امام خميني(ره)و مجلس شوراي اسلامي وخانه ملت که نماد راستين مردم سالاري ديني در ايران عزيز است، مورد حمله تروريستي کور و بزدلانه گروه­هايي از خود فروختگان وفريب خوردگان تفکر جاهلي و اسلام امريکايي قرار گرفت که جز شهيد و مجروح نمودن شماري از مردم مظلوم و بي­گناه ميهن عزيزمان طرفي نبست، اقدامي که به حول و قوه الهي و با رشادت و حضور به هنگام برادران سپاه، بسيج و نيروهاي اطلاعاتي و امنيتي به سرعت خنثي و جانيان تروريست­ به اسفل درکات دوزخ واصل گرديدند.

بي گمان، چنان که رهبر فرزانه انقلاب و رياست محترم جمهور در اين خصوص فرمودند، اين گونه اقدامات کوردلانه هيچ گونه تاثيري در عزم و اراده آحاد ملت ايران در پيگيري اهداف بلند خود در کشور و منطقه نداشته و بيش از پيش موجب اتحاد تمامي اقشار، گروه­ها و تفکرات سياسي و سيه رويي بيش از پيش دشمنان خواهد شد.

اينجانب، به نوبه خود، اين اقدام جنايت کارانه را محکوم و ضمن تقدير از عوامل امنيتي، نظامي و انتظامي، علو درجات شهداي گرانقدر و سلامت و بهروزي عاجل مجروحين و جانبازان اين حادثه را از درگاه ايزد منان مسئلت مي­‌نمايم.

عبدالعظيم رضايي
معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان ملاير
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار