امام‌جمعه ملایر با اشاره به مشکلات اخیر موسسه کاسپین و خیانت در سپرده‌های مردم خاطرنشان کرد: بانک مرکزی در این زمینه باید نسبت به دادن مجوزها به مؤسسات بیشتر دقت نظر داشته باشد و نباید به دادن مجوز به افرادی که از اعتماد مردم سوءاستفاده می‌کنند اقدام کند.
کد خبر: ۴۳۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 05 June 2017
حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری سخنران مراسم سالگرد بیست و هشتمین بزرگداشت سالگرد رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)شامگاه روز یکشنبه در مسجد جامع ملایر با اشاره به ابعاد شخصیتی امام راحل بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در سایه رهبری امام راحل و مبتنی بر آموزه‌های دینی و قرآنی بود که توانستیم برابر رژیم ظلم و ستم به پیروزی برسیم.

به گزارشتابناک همدان از ملایر؛ وی با اشاره به اینکه امام راحل، مبارزه با طاغوت، پیاده کردن علوم دینی و آموزه‌های آن در کشور را از اهداف تشکیل حکومت و انقلاب اسلامی قرار داده و به آن دست پیدا کرد اظهار کرد: ثمره تلاش و مجاهدت ایشان پیروزی انقلاب اسلامی بود.

امام‌جمعه ملایر قدرت و اقتدار امروز کشورمان را در مقابل ابرقدرت‌ها ثمره مجاهدت امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و عنوان کرد: امام (ره) جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری دینی را برای ما به ارمغان آورد و حکومت ایشان برخاسته از بطن مردم و برای مردم بود.

 وی با اشاره به شعار «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» امام راحل در مقابله با دشمنان اسلام اشاره کرد و گفت: ایشان تکیه‌بر وحدت و قدرت مردم و عظمت دین مبین اسلام را از ارکان نظام برشمرده و بر حفظ آن تأکید داشتند. 

برقراری در ادامه بابیان اینکه مساجد سنگرهای اسلام است و نباید سنگرها را خالی کرد گفت: با توجه به فرموده امام خمینی (ره) امروز نیاز است مساجد بیش از این موردتوجه قرارگرفته و از ظرفیت‌های آن در برابر تهدیدات دشمن استفاده کرد.



بانک مرکزی در اعطای مجوزها بیشتر دقت کند


وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما با هزینه سنگین و خون هزاران شهید به‌دست‌آمده است، بر حفظ آرمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی و امام راحل تأکید کردند.

امام‌جمعه ملایر در ادامه امنیت و آسایش امروز کشور را مرهون ازخودگذشتگی شهدا دانست و افزود: شهدای مدافع حرم در آن‌سوی مرزها در مقابل کفر می‌جنگند و اگر نبودند شهدای مدافع حرم سرنوشت ما نیز مانند همان کشورها بود.

وی خطاب به مسئولان در خدمت به مردم تأکید کرد و افزود: خدمت واقعی به مردم از وظایف مسئولان است و اگر این وظیفه کمرنگ شود درواقع خیانت به اسلام و انقلاب و رهنمودهای امام راحل است.

برقراری در ادامه با اشاره به مشکلات اخیر موسسه کاسپین و خیانت در سپرده‌های مردم خاطرنشان کرد: بانک مرکزی در این زمینه باید نسبت به دادن مجوزها به مؤسسات بیشتر دقت نظر داشته باشد و نباید به دادن مجوز به افرادی که از اعتماد مردم سوءاستفاده می‌کنند اقدام کند.

وی به مشکلات اقتصادی مردم اشاره کرد و گفت: این مسئله حتی در مناظرات انتخاباتی نیز بسیار موردتوجه قرار گرفت و تأکیدات زیادی حول محور اقتصاد و رفع مشکلات اقتصادی مردم بود و امروز دولت باید رفع مشکل اقتصادی مردم را در اولویت قرار دهد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار