جناب آقای نماینده ! الان همان سال آینده است که جنابعالی وعده اش را دادید .امروز نه تنها از برق ارزان قیمت خبری نیست ،بلکه افزایش تعرفه برق مصرفی ،بسیاری شهرستان های ایلام ،ایوان،چرداول ،سیروان و ملکشاهی که برقشان بصورت عادی محاسبه می شود ،آنچنان زیاد شده است که مردم این شهرستانها حتی قید استفاده از کولرهای آبی را هم زده اند !
کد خبر: ۴۳۰۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸ 27 May 2017
به گزارش تابناک ایلام؛حدود 10ماه از مصاحبه سلام امینی با اصحاب رسانه و وعده دلگرم کننده ایشان به مردم مناطقی از استان ایلام ،درخصوص تصویب طرح محاسبه برق مصرفی شهرستانهایی از استان براساس تعرفه مناطق گرمسیری می گذرد .
 
طرحی که براساس آن با وجود گرمای طاقت فرسا و گرد وغبار درمناطقی از استان،برق این مناطق بر اساس تعرفه مناطق گرمسیری محاسبه می شود ،ومردم این مناطق می توانند با نصب کولرهای گازی از شر گرما وگردوغبار تاحدودی را حت شوند.
 
اما اینک بیش از ده ماه از زمان این وعده وبه گفته آقای سلام امینی تصویب طرح فوق در کمیسیون انرژی می گذرد و نه تنها خبری از محاسبه برق براساس تعرفه مناطق گرمسیری خبری نیست بلکه  فصل گرما وتابستان در نقاطی از استان که از قضا برق آنها بصورت عادی محاسبه می شود ،هزینه های هنگفتی بر روی دست خانوارها گذاشته است.
 
سلام امینی در تاریخ 26مردادماه سال گذشته به خبرگزاری ایرنا گفت :"پیشنهاد اعمال تعرفه برق گرمسیری برای مشترکان در این مناطق از 15 خرداد تا 15 شهریور بمدت سه ماه در کمیسیون انرژی به تصویب رسید و از سال آینده اجرا می شود.
وی افزود: با توجه به ورود ریزگردها و تاثیر منفی آن بر سلامت مردم و محیط زیست که در برخی اوقات به 20 برابر حد مجاز می رسد لزوم استفاده از کولرهای گازی در مناطق مختلف استان ایلام بیشتر شده و همین موجب افزایش مصرف برق و در نتیجه بهای برق مصرفی مشترکان خانگی می شود.
امنیی تاکید کرد: کولرهای آبی با توجه به مشکل کمبود آب در مناطق مختلف این استان و همچنین شرایط اقلیمی و گرمای هوا دیگر پاسخگوی نیازها نیستند ضمن اینکه استفاده از کولرهای گازی نیز با تعرفه های کنونی هزینه بر است."
 
جناب آقای نماینده ! الان دقیقا همان سال آینده است که  جنابعالی وعده اش را دادید .امروز نه تنها  از برق ارزان قیمت خبری نیست ،بلکه تعرفه برق مصرفی شهرستان های ایلام ،ایوان،چرداول ،سیروان و ملکشاهی که برقشان بصورت عادی محاسبه می شود ،آنچنان زیاد شده که  مردم این شهرستانها حتی قید استفاده از کولرهای آبی را هم زده اند !
 
جناب آقای نماینده ! نوشتن نامه خالی بدون پشتوانه وبدون پیگیری، هیچ دردی را دوا نمی کند ،بهتر است خودتان دست بکار شده و این مطالبه به حق را بصورت حضوری از مدیران وزارت نیرو جویا شوید ،زیرا با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمی شود !
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرداولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
درودبر شما لطفااین موضوع روازطریق دیگرنماینده استان آقای میرزایی که رییس ستاد دکتر روحانی بودند هم پیگیری کنید به خدا گرما وماه مبارک رمضان وریزگردها وبهای برق همه باهم غیر قابل تحمل اند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار