معاون اداری و مالی شهرداری همدان نیز در ادامه جلسه با بیان اینکه پرداخت هزینه جاری و حقوق و مزایای کارکنان به ویژه نیروهای شرکتی در اولویت است، گفت: در رابطه با عدم ارسال تفاهم‌نامه‌ها، مواردی که طبق تعرفه است و جزء اختیارات شهرداری بوده، به شورای شهر ارسال نمی‌شود.
کد خبر: ۴۲۹۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 25 May 2017
معاون خدمات شهری شهرداری همدان به جمع‌آوری پوسترها و اقلام تبلیغاتی بعد از پایان تبلیغات انتخاباتی اشاره کرد و گفت: ۶۰ تن کاغذ در این زمینه جمع‌آوری شد.

به گزارش مهر، مجید درویشی در شورای اداری شهرداری همدان به برگزاری انتخابات اشاره کرد و با بیان اینکه شهرداری ۱۰۰ نقطه را برای نصب پوستر و اقلام تبلیغاتی نامزدها در سطح شهر همدان پیش‌بینی کرده بود، عنوان کرد: محل‌هایی با داربست برای نصب تبلیغات مشخص و در همین خصوص شهرداری همدان ۱۸۰ میلیون تومان هزینه کرد.

درویشی با اشاره به اینکه نزدیک به دو هزار کیلومتر نصب پوستر و نوشتار در ایام انتخابات انجام شد، افزود: این موضوع گواه آنست که چه بر سر شهر چه آمد.

وی به جمع‌آوری پوسترها و اقلام تبلیغاتی بعد از پایان تبلیغات انتخاباتی اشاره کرد و گفت: ۶۰ تن کاغذ را در این زمینه جمع‌آوری شد.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان به همکاری دو تیم از شهرداری با دستور قضایی و فرمانداری و در اختیار قرار گرفتن این دو نهاد اشاره و بیان کرد: در همین راستا ۵۰۰ بنر از سطح شهر جمع آوری شد.

۶۴۰ میلیون تومان برای تبلیغات و خسارات وارد شده به شهرداری هزینه شده است

درویشی عنوان کرد: در ایام انتخابات و تبلیغات آن، ۶۴۰ میلیون تومان برای تبلیغات و خسارات وارد شده به شهرداری هزینه شده است.

وی افزود: زمانی که مهلت تبلیغات تمام شد همه جا پر از کاغذ و پوستر بود که با مدیریت خدمات شهری شهرداری همدان جمع‌آوری شد.

درویشی به خسارت‌های وارد شده به تأسیسات شهری از جمله ایستگاه اتوبوس، نمادها و مرمت و بازسازی آنها اشاره و بیان کرد: ‌ای کاش نامزدهای شورای شهر به عنوان مدافع شهر در نصب پوستر حقوق مردم را رعایت می‌کردند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری همدان نیز در این جلسه گفت: نشست‌های کارشناسی برای ادغام سازمان‌های شهرداری و ایجاد ساختار جدید برگزار شده و به تصویب سازمان شهرداری‌ها رسیده است.

سیدحسین معصوم‌زاده به برگزاری آزمون تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی شهرداری نیز اشاره کرد و با بیان اینکه در حال حاضر ثبت‌نام در حال انجام است، گفت: امیدواریم با برگزاری این آزمون حداکثر توزیع نرمال را داشته باشیم و کسانی که قراردادی هستند پست سازمانی بگیرند و از مزایای پستی که در آن فعالیت می‌کنند بهره‌مند شوند.

۹۰ درصد نیروهای شهرداری همدان تبدیل وضعیت می‌شوند

وی عنوان کرد: با برگزاری این آزمون بیش از ۹۰ درصد نیروهای شهرداری همدان تبدیل وضعیت می‌شوند.

معصوم‌زاده عنوان کرد: مهلت ارسال تفریغ بودجه به پایان رسیده و از مدیران در خواست شده در ارسال آن اقدام کنند تا با پیوست، فایل‌ها به شورای شهر ارسال شود.

معاون اداری و مالی شهرداری همدان نیز در ادامه جلسه با بیان اینکه پرداخت هزینه جاری و حقوق و مزایای کارکنان به ویژه نیروهای شرکتی در اولویت است، گفت: در رابطه با عدم ارسال تفاهم‌نامه‌ها، مواردی که طبق تعرفه است و جزء اختیارات شهرداری بوده، به شورای شهر ارسال نمی‌شود.

مهدی مجیدی افزود: با توجه به دریافتی مدیران قراردادی و رسمی که اختلاف چشمگیری داشت با مساعدت شهردار، مابه‌تفاوتی به مدیران قراردادی اضافه می‌شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری همدان هم در این جلسه گفت: کمیته بازنگری در حوزه شهرسازی راه‌اندازی شده است.

مجید یوسفی‌نوید عنوان کرد: هرکس موضوعی در این رابطه دارد به ما اطلاع دهد چراکه از حقوق شهرداری و مردم دفاع می‌کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار