فکری با بیان اینکه در سطح کشور آمار متوفیان در صحنه تصادف 32 درصد و در سطح استان این میزان 22 درصد است، خواستار رعایت قوانین و مقررات از سوی مردم برای کاهش تلفات و افزایش ایمنی در استان شد.
کد خبر: ۴۲۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 25 May 2017
رئیس پلیس راهور استان همدان گفت: پنج نقطه حادثه‌خیز در شهر همدان شناسایی شده است.

به گزارش فارس؛ علی فکری با اشاره به آمار تصادفات استان و مقایسه آن با میانگین‌های کشوری اظهار کرد: متاسفانه آمار تعداد تصادف‌های منجر به فوت در استان همدان بالاست و در این راستا پنج نقطه حادثه‌خیز در شهر همدان شناسایی شده است.

وی افزود: این نقاط شامل بلوار شهید سردار همدانی، بلوار شهید احمدی روشن، بلوار شهید مطهری حد فاصل پل رسالت تا تقاطع مزدقینه، بلوار آیت‌الله نجفی حدفاصل پل فرهنگیان تا تقاطع شهید قهاری سعید و میدان امام حسن(ع) تا سه راهی سد اکباتان است.

رئیس پلیس راهور استان همدان سهم عابر پیاده را در آمار کشوری تصادفات 46 درصد اعلام کرد و اظهار کرد: در استان همدان 59 درصد تصادفات سهم عابر پیاده است که لازم است با فرهنگسازی و سایر اقدامات مورد نیاز این درصد کاهش یابد.

وی افزود: سهم راننده در تصادفات کشور 19 درصد و در تصادفات استان 11 درصد به ثبت رسیده و در بخش راکبان موتورسیکلت نیز سهم کشور 35 در صد و سهم استان 30 درصد است.

فکری با بیان اینکه در سطح کشور آمار متوفیان در صحنه تصادف  32 درصد و در سطح استان این میزان 22 درصد است، خواستار رعایت قوانین و مقررات از سوی مردم برای کاهش تلفات و افزایش ایمنی در استان شد.

وی با اشاره به اینکه باید موضوع فرهنگسازی و فرهنگ ترافیکی مد نظر جدی قرار گیرد، مشارکت شهروندان در مباحث ایمن‌سازی را زمینه‌ای بی‌نظیر برای افزایش سلامت در سطح جامعه دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار