مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان عنوان کرد: اگر علما و ائمه جماعات مدیریت اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را عهده‌دار شوند یک مدیریت دینی که رعایت حدود الهی در آن نهفته است و مردم را به سوی سعادت و خوشبختی رهنمون می‌شود، محقق خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 25 May 2017
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: پوشش تبلیغی مناطق محروم روستایی و حاشیه شهر در استان همدان اولویت است.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام علی دشتکی در همایش «سفیران هدایت» که با حضور ائمه جماعات شهرستان همدان برگزار شد، گفت: امروز در اقیانوسی طوفان زده، کشتی انقلاب اسلامی به برکت وجود مقام معظم رهبری، ملت ایران و جهان اسلام را به سوی سعادت رهنمون است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن روز به روز به اعترافات خود و حقارتش نسبت به ملت ایران و انقلاب اسلامی می‌افزاید،  گفت: این شمشیر رقصی‌هایی که برخی امروز در منطقه دارند و شعارهای ناهنجار و حرف‌های هنجار شکنانه که به زبان می‌آورند از ترس نفوذ انقلاب اسلامی ایران است چراکه انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک الگوی موفق در حال طرح است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف آن از جمله سوم خرداد گنجینه‌های عظیمی است که باید آن را تحلیل، تفسیر و تبیین کنیم، گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود چراکه حیات واقعی با این فرهنگ استمرار یافته و سعادت و خوشبختی انسان را در جامعه و در دنیا و آخرت نهادینه می کند.

وی به در پیش بودن ماه رمضان اشاره کرد و بابیان اینکه انسان‌ها باید در طلب برکت، رحمت و مغفرت الهی در این ماه از یکدیگر سبقت بگیرند، گفت: شبکه تبلیغ و مبلغین باید رحمت و مغفرت الهی را در جامعه نهادینه کنند.

حجت الاسلام دشتکی عدم رونق مساجد را در برخی موارد به نحوه برنامه‌ریزی و شیوه اجرای برنامه‌ها مرتبط دانست و گفت: باید برنامه‌ها در مساجد جامعیت یابد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان بابیان اینکه باید نگاه جدی در ارتباط با جایگاه، اهمیت، اثرگذاری و اثربخشی مدیریت مساجد داشته باشیم، افزود: باید در تمام حوزه‌ها پیشتازی، ابتکار و خلاقیت را به عنوان یک اولویت به کار گیریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان عنوان کرد: اگر علما و ائمه جماعات مدیریت اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را عهده‌دار شوند یک مدیریت دینی که رعایت حدود الهی در آن نهفته است و مردم را به سوی سعادت و خوشبختی رهنمون می‌شود، محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه رویکرد ما انقلابی و جهادی است، گفت: پوشش تبلیغی مناطق محروم روستایی و حاشیه شهر مدنظر است.

وی تاکید کرد: اجرای طرح سلامت اجتماعی با محوریت مساجد و ائمه و توجه به بانوان در مسائل آموزشی و تربیتی و تحقق شعار سال از اولویت‌های پیش‌بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار