نماینده مردم اسدآباد در مجلس ششم به ارتباط تنگاتنگ مردم و دولت تاکید کرد و افزود: مردم دولت را رها نکنند و همواره پشتیبان دولت باشند تا در سایه این تعامل به توسعه همه جانبه دست یابیم.
کد خبر: ۴۲۹۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 24 May 2017
جشن مردمی هواداران حجت الاسلام حسن روحانی منتخب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شامگاه دوشنبه در اسدآباد برگزار شد.

به گزارش ایرنا نماینده سابق اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در این آئین با تاکید بر نقد سازنده گفت: مردم ایران وظیفه دارند پس از انتخاب رئیس جمهوری با انتقاد سازنده به یاری دولت بشتابند.

ذبیح الله صفایی افزود: دولت دوازدهم از نقد استقبال می کند و مردم نیز موفقیت، ضعف و مشکلات را با هم ببینند و در رفع دغدغه‌های اصلی کشور شریک، سهیم، همدل و همکار باشند. 

وی با قدردانی از حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه امسال گفت: رئیس جمهوری و هیات دولت باید قدردان زحمات مردم باشند و برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم تلاش کنند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس ششم به ارتباط تنگاتنگ مردم و دولت تاکید کرد و افزود: مردم دولت را رها نکنند و همواره پشتیبان دولت باشند تا در سایه این تعامل به توسعه همه جانبه دست یابیم.

صفایی با قدردانی از حضور یکپارچه مردم در پای صندوق های رای اظهار کرد: موافق و مخالف و همه کسانی که به روحانی رای داده و یا نداده اند مورد حمایت دولت هستند زیرا در هر حکومتی مخالف و موافق وجود دارد. 

نماینده سابق مردم اسدآباد در ادامه از شوراهای اسلامی نیز خواست برای توسعه اسدآباد برنامه ریزی کنند و در مدت چهار سال برای توسعه گردشگری این شهرستان تلاش کنند.

صفایی با اشاره به ظرفیت های بی نظیر طبیعی در اسدآباد گفت: شورای شهر در تعامل با شهرداری و دیگر ارگان ها می تواند از اسدآباد شهری زیبا و گردشگرپسند بسازد. 

شهرستان اسدآباد با 100 هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت امسال برگزار شد و حجت الاسلام حسن روحانی با کسب با 23 میلیون و 549 هزار و 616 رای به عنوان دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار