سرپرست درمانگاه تأمین اجتماعی تویسرکان با بیان اینکه درمانگاه تامین اجتماعی تویسرکان دارای 5 هزار و 4 متر مربع مساحت با زیربنای یک‌هزار و 200 متر مربع است، افزود: جمعیت شهرستان تویسرکان در حال حاضر 120 هزار نفر است که 37 هزار نفر آنها زیر پوشش تأمین اجتماعی هستند.
کد خبر: ۴۲۹۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 24 May 2017
سرپرست درمانگاه تأمین اجتماعی تویسرکان از توزیع رایگان بیش از 8 میلیارد ریال دارو و تجهیزات پزشکی بین بیماران تویسرکانی خبر داد.

به گزارش فارس؛ امین توکلی از توزیع رایگان بیش از 8 میلیارد ریال دارو و سایر تجهیزات پزشکی بین بیماران تویسرکانی طی سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: به منظور حمایت از بیمه‌شدگان تامین اجتماعی 8 میلیارد و 190 میلیون و 818 هزار و 592 ریال دارو و سایر تجهیزات مصرفی پزشکی به صورت رایگان در اختیار مراجعه‌کنندگان به درمانگاه تامین اجتماعی تویسرکان قرار گرفت.

وی  با اشاره به فعالیت بخش درمان درمانگاه تامین اجتماعی تویسرکان اضافه کرد: این واحد درمانی در سال 1370 به عنوان درمانگاه اختصاصی بیمه شدگان افتتاح شد.

سرپرست درمانگاه تأمین اجتماعی تویسرکان با بیان اینکه درمانگاه تامین اجتماعی تویسرکان دارای 5 هزار و 4 متر مربع مساحت با زیربنای یک‌هزار و 200  متر مربع است، افزود: جمعیت شهرستان تویسرکان در حال حاضر 120 هزار نفر است که 37 هزار نفر آنها زیر پوشش تأمین اجتماعی هستند.

وی با اشاره به اینکه درمانگاه تامین اجتماعی تویسرکان در بخش‌های پذیرش، پزشک عمومی، دندانپزشکی، داروخانه، رادیولوژی، آزمایشگاه، مامایی، تزریقات، سرم تراپی، سی. پی. آر و نوار قلب به بیماران خدمات‌رسانی می‌کند، بیان کرد: این درمانگاه در بخش اداری نیز دارای واحدهای ریاست، اداری، حسابداری و فناوری اطلاعات است.

توکلی با اشاره به فعالیت چهار پزشک عمومی در این درمانگاه افزود: یک دندانپزشک و یک پزشک داروساز نیز در این مجموعه فعالیت دارند.

وی از جذب یک متخصص پاتولوژی به عنوان مسؤول فنی آزمایشگاه و یک دندانپزشک طی امسال خبر داد و گفت: سال گذشته 82 هزار و 27 نفر به عنوان بیمار به داروخانه این درمانگاه مراجعه کردند که پس از ویزیت پزشک، 244 هزار و927  قلم دارو به ارزش 7 میلیارد و 442 میلیون و 570 هزار و 248 ریال در اختیار آنها قرار گرفته است.

سرپرست درمانگاه تأمین اجتماعی تویسرکان با اشاره به اینکه سال گذشته 13 هزار و 188 نفر به آزمایشگاه مراجعه کرده‌اند، افزود: تعداد موارد آزمایشات آنها 81 هزار و 284 مورد بوده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 4 هزار و 549 نفر به بخش رادیولوژی درمانگاه مراجعه کرده‌اند که موارد کار انجام شده آنها 5 هزار و 514 مورد بوده است،گفت: سال گذشته 85 هزار و 700 نفر به پزشک مراجعه کردند که سهم پزشکان عمومی 82 هزار و 819 نفر و سهم دندانپزشک 2 هزار 881 نفر بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار