حجت‌الاسلام کاروند با اشاره به عمق دسیسه‌های فرهنگی دشمنان در جنگ نرم علیه جوانان، عنوان کرد: برای موفقیت طرح‌های مقابله با دسیسه‌های دشمنان باید امروز روحانیون مبلغ نیز به سلاح علم، فرهنگ و دانش روز، تجهیز شوند.
کد خبر: ۴۲۹۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 24 May 2017
مدیر اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان از بهره‌مندی ۲۵ هزار نفر از برنامه های فرهنگی و تبلیغی این اداره در ماه‌های رجب و شعبان خبر داد.

به گزارش مهر؛حجت‌الاسلام علی کارونداز بهره مندی ۲۵هزار تویسرکانی از برنامه های فرهنگی و تبلیغی این اداره در ماه های رجب و شعبان خبر داد.

وی با اشاره به نقش روحانیون در تحقق اهداف برنامه های فرهنگی، عنوان کرد: روحانیون مبلغ مستقر در روستاها باید برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و حضور در برنامه های فرهنگی در مناسبت های ملی و مذهبی به‌ویژه ماه مبارک رمضان تلاش کنند.

وی عنوان کرد: تنوع و نوآوری در اجرای برنامه‌های فرهنگی، نقش مهمی در جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به این برنامه ها و مساجد دارد.

حجت‌الاسلام کاروند با اشاره به عمق دسیسه های فرهنگی دشمنان در جنگ نرم علیه جوانان، عنوان کرد: برای موفقیت طرح های مقابله با دسیسه های دشمنان باید امروز روحانیون مبلغ نیز به سلاح علم، فرهنگ و دانش روز، تجهیز شوند.

وی گفت: از برنامه های فرهنگی و تبلیغی عمده این اداره می توان به برگزاری گفتمان های دینی در سطح شهرستان، زمینه سازی برای مشارکت و حضور تشکل های شاخص دینی و فرهنگی در مراسم مربوطه، تشکیل جلسه با مسئولان هیئات مذهبی و تاکید بر برگزاری مراسم مربوطه، اعزام مبلغ، برگزاری حلقه های معرفتی و بصیرتی،مشاوره های اخلاقی و تربیتی،جلسات پرسش وپاسخ، برگزاری ایستگاه های تصحیح نماز،برگزاری ایستگاه های صلواتی متعدد، برگزاری جلسات وعظ و سخنرانی، فضا سازی تبلیغاتی برای حضور حداکثری مردم و برگزاری جلسات آسیب شناسی اجتماعی با تاکید بر نقش خانواده برای بهره مند ساختن ۲۵ هزار نفر اشاره کرد.

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان عنوان کرد: خوشبختانه امروزه جمهوری اسلامی ایران، جوانان متدین و فرهیخته‌ای را به‌عنوان پشتوانه اصلی خود دارا است که همه این‌ها مرهون هدایت‌های پیامبرگونه امام (ره)، خون شهدا و رهنمودهای مقام عظمای ولایت است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار