رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند بابیان اینکه این عملیات ساعت هفت عصر پایان یافت افزود: امدادگران برای حمل فرد مصدوم وارد عمل شده و جسد او را از داخل کوهستان به بیمارستان انتقال دادند.
کد خبر: ۴۲۹۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 24 May 2017
رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: بعدازظهر روز دوشنبه فردی بر اثر سقوط از ارتفاعات کوه های گرین نهاوند جان خود را از دست داد.

به گزارش ایرنا؛ محمد تقی شهبازی افزود: بر اساس گزارش ساعت 14:30 دقیقه بعد ازظهر دوشنبه اورژانس نهاوند مبنی بر سقوط فردی در یکی از مناطق صعب العبور کوه های گرین ، امدادگران کوهستان جمعیت هلال احمر در کنار اورژانس هوایی و دیگر ماموران فوریت های پزشکی به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این فرد در یکی از نقاط صعب العبور کوه های گرین شهرستان نهاوند به پائین صخره پرتاب و دچار صدمه شدید شده بود که تا قبل از رسیدن ماموران به این منطقه صعب العبور جان خود را از دست داد.

وی افزود: در این عملیات اورژانس هوایی از استان همدان نیز وارد عمل شده بود اما به دلیل صعب العبور بودن منطقه زمینه مناسب برای فرود بالگرد وجود نداشت لذا بالگرد در نزدیکترین منطقه به پرتگاه فرود آمد اما مصدوم به علت شدت ضربات وارد شده قبل از نجات فوت شده بود.

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند با بیان اینکه این عملیات ساعت هفت عصر پایان یافت افزود: امدادگران برای حمل فرد مصدوم وارد عمل شده و جسد او را از داخل کوهستان به بیمارستان انتقال دادند.

شهبازی افزود: به نظر می رسد که فرد حادثه دیده از اهالی شهرستان الشتر استان لرستان باشد. 

گفتنی است؛ کوهستان گرین از سلسله کوه های زاگرس مرکزی است که در جنوب نهاوند قرار دارد و مرتفع ترین نقطه آن بیش از چهار متر ارتفاع دارد.

شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 190 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار