رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه اعزام مبلغان با همکاری تعدادی از دستگاه‌ها صورت می‌گیرد گفت: این برنامه با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی بوده و با اعزام مبلغان به‌صورت متمرکز از اداره تبلیغات اسلامی صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۴۲۹۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 24 May 2017
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر از اعزام 350 مبلغ به نقاط مختلف شهرستان ملایر در ماه رمضان خبر داد.

به گزارش فارس؛ حجت‌الاسلام داوود عباسی با اشاره به اینکه همه ساله همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی در سراسر کشور صورت می‌گیرد اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی به عنوان محوری‌ترین اداره برنامه‌های این ماه را با همکاری سایر ادارات و دستگاه‌ها بر عهده دارد.

وی از اعزام 350 مبلغ و مبلغه همزمان یا ایام ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف شهرستان ملایر خبر داد و افزود: تعدادی از این مبلغان بومی و همچنین تعدادی نیز مبلغان اعزامی از قم هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه اعزام مبلغان با همکاری تعدادی از دستگاه‌ها صورت می‌گیرد گفت: این برنامه با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی بوده و با اعزام مبلغان به صورت متمرکز از اداره تبلیغات اسلامی صورت می‌گیرد.

وی برگزاری نماز جماعت، جلسات سخنرانی، مشاوره و... را از برنامه‌های مبلغان  اعزامی در ماه رمضان به نقاط مختلف شهرستان ملایر دانست و افزود: این مبلغان تا پایان ماه رمضان مناطق  مختلف شهرستان مستقر هستند.

عباسی در ادامه با اشاره به سایر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی ملایر در ماه رمضان از برگزاری طرح ختم قرآن خبر داد و تصریح کرد: همه ساله بیش از یک‌هزار نفر در این طرح شرکت می‌‌کنند به دنبال این هستیم تا برنامه ختم قرآن را به صورت محوری در یکی از مساجد شهرستان برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر این نیز بیش از یکصد برنامه طرح ختم قرآن به صورت محافل جمعی و خانوادگی برگزار می‌شود گفت: این برنامه‌ها به همکاری مبلغان واساتید قرآنی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر از فعالیت 32 موسسه و خانه قرآنی در ملایر خبر داد و گفت: این تعداد شامل چهار موسسه قرآنی17، خانه قرآنی شهری و11 خانه قرآنی روستایی است.

وی اضافه کرد: برای ایجاد پنج خانه قرآنی نیز در حال اخذ مجوز هستیم که در صورت گرفتن مجوز تعداد موسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان به 37 مورد افزایش خواهد یافت.

عباسی برگزاری کلاس‌های مشاوره، کلاس‌های تفسیر قرآن و جلسات آموزشی قرآن برای رده‌های مختلف سنی را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و با اشاره به برگزاری برنامه‌های احیای مختلف شب‌های قدرخاطرنشان کرد: مراسم شب‌‌های قدر نیز درمکان‌های مختلف شهرستان، بقاع متبرکه، مساجد و حسینیه‌ها برگزار می‌شود که اداره تبلیغات اسلامی در این محافل و برنامه‌ها اعزام قاریان برجسته قرآن به مناطق مختلف را در برنامه دارد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار