منتخبین پنجمین دوره‌ی شورای اسلامی شهر همدان در طی بیانیه از حضور پرشور مردم همدان در پای صندوق‌های آرا تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۴۲۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 23 May 2017
منتخبین پنجمین دوره‌ی شورای اسلامی شهر همدان در طی بیانیه از حضور پرشور مردم همدان در پای صندوق‌های آرا تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش تابناک همدان در این بیانیه آمده است؛

مردم بزرگوار، فهیم و شریف همدان

انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی مظهر شکوه و شور و شعور مردم است و امروز این سرزمین به خود می‌بالد که باحضور حداکثری درپای صندوق‌های رأی یک‌بار دیگر پشتیبانی خود را از نظام و انقلاب و ولایت‌فقیه به اثبات رساندند و با لبیک به‌فرمان ولی‌فقیه زمان خود بر وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی تأکید نمودند. 

یقیناً”همه‌ی که کسانی در راستای فرامین مقام معظم رهبری زمینه مشارکت حداکثری را فراهم نمودند پیروز این میدان هستند. بدین‌وسیله از حضور آگاهانه و حماسی شما مردم غیور و ولایت مدارکه این پیروزی بزرگ را رقم‌زده سپاسگزاری می‌نماییم.

همچنین از زحمات کلیه دست‌اند در کاران برگزاری انتخابات تقدیر و تشکر نموده، امیدواریم خداوند متعال به همه اجر عنایت فرموده واین حضور پرشور؛ ضمن خشنودی حضرت ولی‌عصر (عج) ارواحنافدا زمینه پیشرفت شهر همدان و خدمت به همشهریان عزیز را  فراهم نماید.

منتخبین شورای اسلامی شهر همدان در دوره پنجم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار