دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا با شور و حال وصف‌ناپذیری در همدان در حال انجام است و این موضوع را می‌توان از حضور پررنگ مردم در ساعات آغازین رأی‌گیری در شعب اخذ رأی مشاهده کرد.
کد خبر: ۴۲۶۸۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 20 May 2017
امروز عکس‌های سلفی در صف‌های طولانی شعب اخذ رأی و سرانگشتان رنگی تصاویر زیبایی را در آلبوم جمهوری اسلامی ایران حک کرد تا ماندگار باشد برای همیشه تاریخ!

به گزارش فارس، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا با شور و حال وصف‌ناپذیری در همدان در حال انجام است و این موضوع را می‌توان از حضور پررنگ مردم در ساعات آغازین رأی‌گیری در شعب اخذ رأی مشاهده کرد.

خبرنگاران از چند شعبه اخذ رأی در بالای شهر و پایین شهر بازدید کردند که تمام شعب مملو از جمیعت بود، مردم در صف‌های طولانی و فشرده ساعت‌ها منتظر بودند تا نوبتشان برسد، به راستی که این روز برایشان جشن بزرگ ملی بود و به منظور انجام تکلیف خود گوی سبقت از یکدیگر ربوده و برای تعیین سرنوشت خود جدی و مصمم بودند.


یکی از نوجوانان که تمام فرایند رأی‌گیری والدینش را خود انجام داد، از اینکه توانسته در این جشن ملی حضور یافته بسیار خوشحال بود و گفت: یکی از بهترین عکس‌هایی که تاکنون گرفته‌ام، عکس سرانگشت رنگی است.

یکی مرد 70 ساله نیز که با دقت در حال انتخاب کاندیدای خود برای انتخابات شورای شهر بود، بیان کرد: حضور جدی و باشکوه ایرانی‌ها در این روز نشان از دموکراسی و آزادی دارد که به لطف نظام جمهوری اسلامی برای مردم به ارمغان آمده است؛ امیدواریم این حضور به سربلندی کشورمان بیانجامد.

وی عزت و کرامت را شایسته مردم ایران اسلامی دانست و افزود: ما امروز جدای از رنگ و جناح برای ایران بزرگ آمدیم و امیدواریم همان که خدا می‌خواهد و به نفع ملت است، رقم بخورد.

یکی از روحانیون شهر همدان که به همراه خانواده در شعبه اخذ رأی حاضر شده بود، اظهار کرد: بسیاری از مردم حضور در جشن ملی انتخابات را مهم نمی‌شمارند، در حالی که برایند اجتماعی بودن فرد در جامعه حضور در عرصه‌ سیاسی انتخابات است و باید بسیار مصمم و جدی حضور داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه حضور میلیونی امروز مردم ایران نشان از پیروزی نظام جمهوری اسلامی دارد، گفت: یکی از شاخص‌های قدرت‌ هر کشوری وجود نیروی انسانی دغدغه‌مند و حضور آنها در عرصه‌های مختلف است که این مسئله بازدارندگی بزرگی در مقابله توطئه‌های دشمنان به شمار می‌رود.

یکی از بانوان بم که مسافر همدان بود هنگام انداختن رأی خود در صندوق در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: سه فرزند خود را در زلزله بم از دست دادم و این غم جانکاه هنوز از دلم خارج نشده است، این مسئله باعث شده درد مادران مدافعان حرم را بیشتر حس کنم.


وی با بیان اینکه رأی در انتخابات رأی به نظام جمهوری اسلامی است و باید همواره راه شهدا را ادامه داد، گفت: حضور امروز ما در پای صندوق‌های رأی دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهد کرد و برای دستیابی به اهداف خود، روی ایران و جوانان آن حساب باز نمی‌کند.

امروز در بازدید از چند شعبه اخذ رأی دیدیم که گرمای هوا مانع حضور مردم نشد، افراد مختلفی آمده بودند تا سرنوشت خود را رقم بزنند، حتماً تک تک‌شان برای ایران آمده بودند.

حضور جوانان در کنار پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و کودکان و نوجوانان در کنار والدین، از تصاویر زیبایی بود که امروز در اغل شعبه اخذ رأی دیده می‌شد، ژشت‌ها و سلفی‌هایی که به یادگار از این روز گرفته می‌شد هم در آلبوم جمهوری اسلامی ماندگار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار