معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از ثبت‌نام ۸۰ درصدی مردم همدان در سامانه یکپارچه بهداشتی «سیب» خبر داد و گفت: اغلب جمعیت شهرهای ملایر و همدان هنوز در این سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند.
کد خبر: ۴۲۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴ 17 May 2017
معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي همدان از ثبت نام 80 درصد مردم همدان در سامانه يكپارچه بهداشتي «سيب» خبر داد.

به گزارش فارس، جلال‌الدین امیری با اشاره به تشکیل پرونده الکترونیک بهداشتی سلامت، اظهار کرد: مردم برای دریافت مراقبت‌های بهداشتی و ثبت نام خود در سامانه یکپارچه بهداشتی «سیب» به پایگاه‌های بهداشتی مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در این سامانه، پرونده الکترونیک برای تمام افراد استان تشکیل خواهد شد، افزود: در قالب این برنامه قرار بر این شده پرونده سلامت تشکیل و خدمات بهداشتی ارائه شود یعنی افراد با مراجعه به مراکز بهداشتی سراسر کشور خدمات بهداشتی دریافت کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از ثبت نام 80 درصدی مردم همدان در سامانه  یکپارچه بهداشتی «سیب» خبر داد و گفت: اغلب جمعیت شهرهای ملایر و همدان هنوز در این سامانه ثبت نام نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه مخصوصاً در  شهر همدان کمتر در ثبت نام مشارکت کرده‌اند اما از مردم این دو شهر می‌خواهیم هرچه سریع‌تر اقدام به ثبت نام در سامانه سیب کنند، خاطرنشان کرد: بسیاری از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان که از اساتید بزرگ هستند در این سامانه ثبتنام کرده و برای خود و خانواده خود پرونده الکترونیک تشکیل داده‌اند.

امیری با بیان اینکه من نیز خود به تشکیل پرونده الکترونیک برای خود و خانواده‌ اقدام کرده‌ام، خاطرنشان کرد: با ثبت نام در این سامانه خدمات رایگان ارائه می‌شود و همچنین طبق دستورالعمل سلامت افراد به صورت دوره‌ای چک می‌شوند که خدمات ارائه شده بی‌نظیر خواهد بود و ما نیز امیدواریم همشهریان از این خدمات به نحو مناسبی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم تا پایان خردادماه پوشش ثبت نام در سامانه سیب به صد درصد برسد و البته سرانه خدمات نیز افزایش یابد چرا که سرانه خدمات در استان خوب نیست گفت: دلیل آن امر این است که در بسیاری از مراکز بستر اینترنت فراهم نشده است؛ البته با شرکت مخابرات مطرح شده که امیدواریم این مراکز را پوشش دهیم تا پوشش به صد درصد برسد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه سال گذشته 500 نفر در قالب مراقب، کاردان و کارشناس بهداشتی جذب شدند، افزود: تعداد عمده این افراد در مناطق شهری و در رابطه با ثبتنام در سامانه سیب فعال هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار