فاز نخست کارخانجات فولاد آلیاژی ملایر با تخصیص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۴۲۵۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹ 17 May 2017
فرماندار ویژه ملایر گفت: فاز نخست کارخانجات فولاد آلیاژی ملایر با تخصیص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید راه‌اندازی و پنج سال تعطیلی این واحد تولیدی به چرخه تولید و اشتغال باز می‌گردد.

عبدالعظبم رضایی در ملایر با اشاره به اینکه شرکت فولاد آلیاژی ملایر با پیگیری نمایندگان مجلس و استاندار همدان بعد از 5 سال تعطیلی به چرخه تولید بازگشت اظهار داشت: با توجه به بیانات رهبری و نامگذاری امسال به عنوان سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" در راستای تحقق این شعار با پیگیری‌های مجدانه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و استاندار همدان شرکت ذوب آهن آلیاژی ملایر امروز 27 اردیبهشت ماه مجدد به چرخه تولید بازگشت.

وی ضمن تقدیر از پیگیری‌های نماینده مردم ملایر در سطح کشوری افزود: موانع و‌ مشکلات این واحد بزرگ صنعتی در ستاد تسهیل پیگیری و برطرف شده و ‌با حضور مدیریت جدید تیم فنی و تخصصی برای راه‌اندازی مجدد این واحد تشکیل شده است.

فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: مبلغ 30 میلیارد ریال اعتبار برای راه‌اندازی مجدد این طرح تخصیص یافته و فردا با حضور معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت فعالیت مجدد خود را آغاز خواهد کرد.

وی راه‌اندازی مجدد واحد صنعتی ذوب آهن آلیاژی ملایر را نویدبخش رونق اشتغال جوانان ملایری دانست و افزود: بازگشت مجدد این واحد صنعتی بزرگ شهرستان به چرخه تولید گامی مؤثر در راستای تحقق شعار رهبری و رشد و توسعه تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان این شهر است.

رضایی اشتغال اولیه این واحد بزرگ صنعتی را 500 نفر اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه تکنولوژی و دستگاه‌های این شرکت در پنج سال گذشته دچار فرسودگی شده بود برای احیای مجدد این واحد با تلاش استاندار و نماینده مردم ملایر در مجلس مبلغ 30 میلیارد ریال از سوی دولت به این طرح اختصاص یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار