۳۴ هزار و ۶۰۰ رأی اولی می توانند در انتخابات امسال شرکت کنند.
کد خبر: ۴۲۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴ 17 May 2017
رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه در این استان یک میلیون و 288 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند، گفت: 34 هزار و 600 نفر رأی‌اولی در استان همدان در انتخابات شرکت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، محمدابراهیم الهی‌تبار با بیان اینکه با برگزاری انتخابات مردم در تعیین سرنوشت خود سهیم می‌شوند، اظهار کرد: انتخابات باید افزایش انسجام ملی و سرمایه اجتماعی را رقم بزند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات نماد جمهوریت نظام است، تصریح کرد: برگزاری انتخابات باید تضارب اندیشه‌ها برای ساختن ایرانی بهتر باشد.

وی با تأکید بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، افزود: مشارکت حداکثری افزایش قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی است که می‌تواند پشتوانه‌ای قدرتمند برای مسئولان برای پیشبرد اهداف نظام باشد.

معاون سیاسی استاندار همدان بیان کرد: حضور حداکثری مردم دلدادگی و علاقمندی آنها را نسبت به انقلاب اسلامی نشان می‌دهد و مشارکت حداکثری یعنی جمهوری اسلامی به معنای واقعی.

وی با بیان اینکه تنها رمز و راز ماندگاری انقلاب اسلامی اتکاء به آراء عمومی بوده است، عنوان کرد: هر چه این قاعده سست و ضعیف باشد نگرانی‌هایی را ایجاد خواهد کرد و دشمنان نظام به دنبال این هستند که حضور و سرمایه اجتماعی مردم ایران را کاهش دهند که برای مقابله با این توطئه‌ها باید در انتخابات حضوری حداکثری داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار