۲۲۷ گروه عملیاتی همدان برای تأمین برق پایدار در انتخابات آماده‌باش‌اند.
کد خبر: ۴۲۵۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲ 17 May 2017
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: 227 گروه با 193 دستگاه خودرو سبک و سنگین و همچنین 37 مرکز پاسخگویی اتفاقات و عملیات در رده‌های مختلف در استان همدان کار تامین برق مطمئن در برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

به گزارش ایرنا، حاجی‌رضا تیموری در خصوص آمادگی این شرکت برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: در این خصوص ستاد اصلی انتخابات تشکیل شد و برنامه ها و اقداماتی که باید مد نظر قرار گیرد به صورت کامل برای همکاران تشریح شد.

وی افزود: مقرر شد تمام واحدها براساس تصمیم های ستاد اصلی انتخابات در شرکت نسبت به تشکیل ستاد فرعی در شهرستان و آمادگی و ارسال دفترچه انتخابات که وضعیت استقرار گروه ها و همکاران مرتبط را شامل می شود اقدام کرده و در فرصت باقی مانده اصلاح و سرویس شبکه‌ها و تاسیسات و به خصوص روشنایی معابر صورت می گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به شناسایی شعب اخذ رای در خصوص مهیا بودن وضعیت برق گفت: تعداد 10 ستاد فرعی در رده های مختلف کار تامین برق مطمئن و پایدار در انتخابات را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: در راستای فوریت و جلوگیری از خاموشی در شهرهای همدان و ملایر معاونت بهره ‌برداری اقدام به راه اندازی خط گرم با عقد قرارداد با پیمانکار کرده که از 23 اردیبهشت ماه گروه‌های خط گرم در همدان و ملایر مشغول به فعالیت شده اند و در روز انتخابات و تا پایان شمارش آرا به صورت آنکال آمادگی دارند تا با فوریت نسبت به رفع مشکلات احتمالی اقدام کنند.

تیموری یادآور شد: این شرکت در نظر دارد به زودی در راستای تسریع در پاسخگویی و امکان دسترسی بهتر و راحت ‌تر مردم و مشترکان استان برای ارتباط با مرکز 121 این شرکت در فاز اول اقدام لازم برای نصب Contac Center را در مرکز شهرستان و بخش های تابعه راه اندازی کند.

وی عنوان کرد: این شرکت با به ‌کارگیری تمام امکانات، تلاش می‌کند تا کمترین خاموشی ناخواسته در جریان برگزاری انتخابات را داشته باشد و از ستادهای انتخابات و فرمانداری ها و بخشداری‌ها انتظار دارد با به‌ کارگیری مولد برق اضطراری در محل ستادها و استفاده از UPS در محل شعب اخذ رای پیش بینی لازم را در این خصوص داشته باشند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار