عضو شورای اسلامی شهر همدان
عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: حضور کاندیدای جامعه معلولان و توانیابان در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر همدان به‌شدت ضروری می‌باشد که مطالبات این قشر از جامعه را به رخ بکشد.
کد خبر: ۴۲۵۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 17 May 2017
عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: حضور کاندیدای جامعه معلولان و توانیابان در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر همدان به‌شدت ضروری می‌باشد که مطالبات این قشر از جامعه را به رخ بکشد.

به گزارش تابناک همدان؛ محمد تبریزی، عضو شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: در دروه های قبل منتخب مردم در شورای اسلامی شهرکه منتسب به گروه‌های خاص بودند بیشترین مطالبه گری را برای جامعه خود داشتند و این در حالی است که اگر جامعه توانیابان کاندیدای موردنظر خود را برگزینند مطمئن بسیاری از مشکلات آنان حل و بررسی خواهد شد.

وی بابیان اینکه حمایت قاطع خود را از آقای افشاری کاندیدای جامعه معلولان اعلام می‌کنم، افزود: حضور کاندیدای جامعه معلولان و توانیابان در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر همدان به‌شدت ضروری می‌باشد که مطالبات این قشر از جامعه را به رخ بکشد.

وی بابیان اینکه به‌طور قاطع یکی از رأی‌های بنده در این دوره از اعضای شورای اسلامی شهر کاندیدای جامعه توان یابان است، خاطرنشان کرد: جامعه معلولان از اقشار آسیب‌پذیری هستند که در طول سالیان اخیر توجه ویژه‌ای برای کم‌وکاستی‌های آنان نشده است.

تبریزی ادامه داد: مدیریت شهری که شامل شورا و شهرداری، ادارات کل و بنگاه‌های مرتبط می‌باشد هیچ‌گونه برنامه مدونی برای جامعه معلولین ندارند که باید طرح جامع در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مطرح و مطالبه گری این قشر از جامعه به حداقل برسد.

عضو شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: کلیت شورای چهارم اسلامی شهر همدان توجه به فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی  و سرمایه‌گذار در بخش‌های مختلف بوده است.

وی افزود: در این دوره از شورای اسلامی شهر همدان، شهرداری با اخذ عوارض و بهای خدمات متفاوت از مردم به کسب درآمد و تغییر کاربری اراضی پرداخت که همین امر منجر به خطر انداختن سرمایه نسل آتی می‌شود.

وی بابیان اینکه همیشه سرمایه‌گذاری صرفاً کسب درآمد نمی‌باشد، تصریح کرد: جلوگیری از هزینه‌های اضافی در شهر و مدیریت شهری هم خود می‌تواند سرمایه‌گذاری محسوب شود.

عضو شورای اسلامی شهر همدان مهم‌ترین بخش صنعت شهر را پرداختن به مسکن دانست و بیان داشت: احداث مساکن مقاوم و ارزان‌قیمت و در دسترس قرار دادن آن به آحاد مختلف مردم از مهم‌ترین صنعت شهر محسوب می‌شود.

تبریزی با اشاره به اینکه امکانات فرهنگی و ورزشی شهر همدان محدود است، خاطرنشان کرد: باید سرمایه‌گذاران به بخش ورزشی، فرهنگی و غنی‌سازی اوقات فراغت برای تمامی نسل‌ها ورود پیدا کنند.

وی بابیان اینکه متأسفانه شاهد فرار سرمایه‌های فکری به دلیل عدم بهره‌مندی از آنان در شهر همدان هستیم، ابراز داشت: درحالی‌که با بهره‌مندی از سرمایه‌های فکری می‌توان امکانات مناسبی برای جوانان و میان‌سالان ایجاد کرد.

وی گفت: در این دوره از شورای اسلامی شهر می‌توانستیم شهرداری قوی و عمل‌گرا، انسجام و اتحاد بیشتر در شورای اسلامی شهر داشته باشیم که متأسفانه موفق نبوده و امیدوارم در پنجمین دوره شورای اسلامی در راستای پیشرفت  و توسعه افق همدان پرداخت.

عضو شورای اسلامی شهر همدان، پروژه میدان بار بزرگ شهر، احداث ۱۱ هتل سه، چهار و پنج ستاره ازجمله پروژه‌هایی عظیمی بودند که در طی سالیان اخیر مورد غفلت قرارگرفته شده بود و به یک‌باره جبران شد.

تبریزی عنوان کرد: یکی از مشکلات و معضلات شهر همدان که نیازمند سرمایه‌گذاری است احداث پارکینگ می‌باشد.

عضو شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: نمایندگانی که از سوی مردم به پارلمان محلی فرستاده می‌شوند نباید به فکر کسب رأی برای چهار سال آتی خود باشند بلکه باید ایده‌های خود را به مرحله اجرا بگذارند.

تبریزی،عدم اتحاد و سیستم یکپارچگی را از نواقص شورای چهارم اسلامی شهر همدان دانست و بیان داشت: شورای پنجم اسلامی شهر همدان باید وحدت‌آفرین باشند عاملی در این دوره به‌عنوان حلقه مفقوده شناخته‌شده است.

وی با پاسخ به این سؤال که چرا مردم شهردار خود را انتخاب نمی‌کنند، ابراز داشت: شهردار را هم می‌توان اعضای شورای اسلامی شهر انتخاب کنند هم آحاد مختلف مردم که هر دو مورد دارای مزایایی و معایبی می‌باشد چراکه اگر اعضای شورای شهر، شهردار خود را انتخاب کنند شهردار باید پاسخگوی شورا باشند و در یک جهت اعضای شورا از خطاهای شهردار می‌پرهیزند.

وی گفت: درزمانی که آحاد مردم شهردار خود را برگزینند و در این امر مشارکت داشته باشند نگاه انتقادی آنان به شهردار کم‌تر خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار