پدر شهید صانعی تأکید کرد
صانعی موفق بابیان اینکه هر فردی که در پای صندوق‌های رأی حاضر نشود درواقع به دین مبین اسلام خیانت کرده است، ادامه داد: عدم حضور آنها درپای صندوق‌های رأی علاوه بر اینکه دشمنان را خرسند می‌کند ممکن است باعث حضور افرادی نالایق برای اداره کشور شود.
کد خبر: ۴۲۵۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹ 16 May 2017
پدر شهید مدافع حرم مجید صانعی موفق، بر ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی در روز ۲۹ اردیبهشت سال جاری تأکید کرد.

به گزارش تابناک همدان؛ ناصر صانعی موفق، پدر شهید مدافع حرم صانعی در نشست صمیمی با مدیرعامل جامعه معلولان استان همدان اظهار کرد: ۲۹ اردیبهشت یکی از سرنوشت‌سازترین روزهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا است.

وی افزود: در انتخابات شوراها مردم به‌پای صندوق‌های رأی می‌روند تا اعضای شورایی که قرار است شهر و یا روستای محل سکونتشان را اداره کنند را از بین نامزدهای موجود، انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها دارای اهمیت بسیار زیادی هستند و در سرنوشت کشور بسیار اثرگذارند.

پدر شهید مدافع حرم مجید صانعی خاطرنشان کرد: مردم باید این مسئله را به خوبی درک کنند که سرنوشت ۴ سال آینده خود را در صورتی به خوبی می‌توانند رقم بزنند که با حضور در پای صندوق‌های رأی فردی اصلح را انتخاب کنند.

صانعی موفق بابیان اینکه هر فردی که در پای صندوق‌های رأی حاضر نشود درواقع به دین مبین اسلام خیانت کرده است، ادامه داد: عدم حضور آنها در پای صندوق‌های رأی علاوه بر اینکه دشمنان را خرسند می‌کند ممکن است باعث حضور افرادی نالایق برای اداره کشور شود.

وی بابیان اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی در حال حاضر برای هر ایرانی یک تکلیف است، بیان کرد: همه باید به‌پای صندوق‌های رأی بروند تا انقلاب اسلامی و اسلام در برابر دشمنان سربلند باشد.

وی به بیان خاطره‌ای از شهید مدافع حرم پرداخت و گفت: شهید مجید صانعی به جهت تأمین آرامش از بنده درخواست قرائت آیه‌الکرسی را داشتند.

پدر شهید مدافع حرم مجید صانعی خاطرنشان کرد: بسیاری از مسئولین درک مشکلات افراد معلول را ندارند به دلیل اینکه خود دچار مشکلات جسمی و اقتصادی نیستند و به همین منظور توجه ویژه‌ای به این افراد نمی‌شود.

وی افزود: جامعه معلولان از قشر آسیب‌پذیر محسوب می‌شوند و به همین دلیل حضور کاندیدای جامعه هدف در شورای شهر از ضروریت ها به شمار می‌رود.

محمدعلی افشاری، مدیرعامل جامعه معلولان استان همدان گفت: مردم باید با بصیرت و بینش عمیق و با توجه به رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب در انتخابات شرکت کنند و در سرنوشت خود سهیم باشند.

وی افزود: درک اهمیت انتخابات بسیار مهم است و مردم نباید نسبت به سرنوشت خود بی‌اعتنا باشند و همه باید به‌پای صندوق‌های رأی بروند تا انقلاب اسلامی و اسلام در برابر دشمنان سربلند باشد.

وی تصریح کرد: لازم است با بهره‌گیری از بیانات و رهنمودهای رهبری، همچون گذشته در این دو انتخابات هم حضور حداکثری داشته باشیم زیرا شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح در تعیین سرنوشت و آینده کشور بسیار مؤثر است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار