مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی همدان با بیان اینکه شهروندان دیروز ۳۱۹ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند، گفت: از این تعداد تماس ۴ مورد منجر به عملیات شده، ۵ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده، ۳۴ تماس اشتباه بوده و متاسفانه ۲۷۶ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.
کد خبر: ۴۲۵۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷ 16 May 2017
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: شهروندان همدانی طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۱۹ مرتبه با مرکز آتش‌نشانی تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۴ تماس منجر به عملیات شده است.

به گزارش مهر، محمدرضا بیاناتی اظهار داشت: شرکت در، ۲ عملیات اطفای حریق و ۲ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش پرسنل آتش نشانی همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

بیاناتی با بیان اینکه شهروندان دیروز ۳۱۹ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند، گفت: از این تعداد تماس ۴ مورد منجر به عملیات شده، ۵ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده، ۳۴ تماس اشتباه بوده و متاسفانه ۲۷۶ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۲ مورد آتش سوزی شامل حریق مغازه در چاپارخانه و حریق عمدی سطل زباله در بلوار مدنی بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی همدان عنوان کرد: همچنین ۲ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در جاده دانشگاه آزاد و عملیات امداد و نجات در حادثه آبگرفتگی در عین القضاه توسط آتش نشانان به انجام رسید.

بیاناتی افزود: تعداد ۴ نفر نجات یافته در این عملیات گزارش شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار