جمهوری اسلامی بار دیگر باقدرت در جهان می‌درخشد چون حضور حداکثری بر اثرگذاری ایران در منطقه و جهان مقاومت می‌افزاید و امروز این حضور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر انجام می‌شود و مردم ما دشمن را ناامید می‌کنند.
کد خبر: ۴۲۵۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰ 16 May 2017
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در مجلس با بیان اینکه مردم در انتخابات "بدعهدی‌ها" ‌را فراموش نکنند، گفت: مردم به"خلوص نیت" و "صداقت در وعده‌" ‌کاندیداها‌ توجه دارند‌.

به گزارش تسنیم، امیر خجسته با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار داشت: همان گونه که مقام معظم رهبری تأکید کردند حضور حداکثری سبب حفظ امنیت، آرامش، ناامید کردن دشمنان، زدن سیلی محکم به دشمنان است.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی بار دیگر با قدرت در جهان می‌درخشد چون حضور حداکثری بر اثرگذاری ایران در منطقه و جهان مقاومت می‌افزاید و امروز این حضور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر انجام می‌شود و مردم ما دشمن را ناامید می‌کنند.

خجسته با بیان اینکه اکنون دشمن با ظرافت و با شدت برای انتخابات ایران در حال کار است گفت: استعمار پیر انگلیس، آمریکا، صهیونیست‌ها، سازمان موساد و سیا دست‌به‌دست هم دادند تا به شیوه‌های مختلف حضور مردم را در پای صندوق‌های رأی کمرنگ کنند تا آسیب‌پذیری در انقلاب را افزایش دهند.

وی افزود: به لطف خداوند با پیام مقام معظم رهبری و ولایت‌پذیری مردم فهیم کشور که کلام رهبری را حجت خود می‌دانند مردم به شهدا و نظامی که با خون شهدا آبیاری شده عشق می‌ورزند و بار دیگر سیلی محکمی به استکبار زده و تمام امید کذابان استعمار را ناامید می‌کنند و مجدد با ولایت‌فقیه پیمان می‌بندند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم ما در دنیا بی‌نظیر هستند و تاریخ چنین مردمی را به خود ندیده است که به دور از مشکلات جناحی، سیاسی، تورم و مسائل اقتصادی بار دیگر در روز 29 اردیبهشت‌ماه با ولایت و شهدای انقلاب اسلامی پیمان می‌بندند.

خجسته با اشاره به اینکه اکنون فضای انتخابات در وضعیت پیچیده‌ای قرار دارد، گفت: اکنون با توجه به اینکه مناظره آخر خوب نبوده و برای مردم مورد خوشایند نبود پیش‌بینی پیروز انتخابات سخت است.

وی عنوان کرد: مردم 24 ساعت آخر تعیین می‌کنند که چه کسی انتخاب شود و روزهای آخر نیز می‌توان حدس زد که چه کسی پیروز صحنه است ولی قابل پیش‌بینی نیست.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بدعهدی‌هایی که در گذشته انجام شده گفت: هر کسی که عهدی با مردم ببندد و به عهد خود پایبند نبوده و عمل نکند به طور قطع اعتبار سرمایه ملی کشور که همان مردم هستند را آسیب‌پذیر می‌کند.

خجسته اظهار داشت: خلوص نیت و صداقت در وعده‌هایی که مردم داده می‌شود بسیار مهم بوده و فسادهای اقتصادی، بدعهدی‌ها و غیره به سرمایه ملی آسیب می‌زند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار