دادستان شهرستان اسدآباد به کاندیداهای متخلف هشدار داد.
کد خبر: ۴۲۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲ 16 May 2017
اسامی کاندیداهای متخلف شوراها در صورت تکرار تخلف، اعلام و رسانه‌ای می‌شود.

به گزارش ایسنا، دادستان شهرستان اسدآباد با اعلام این مطلب، اظهار کرد: خوشبختانه شهرستان اسدآباد در رابطه با فضای انتخاباتی از وضعیت خوبی برخوردار و میزان تخلفات انتخاباتی در شهرستان ناچیز بوده و هیچ موردی از تنش گزارش نشده است.

محمدجواد هاجرپور با اشاره به برخی تخلفات انتخاباتی در شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: از سوی دادستان ١٢ مورد اعلام جرم برای برخی کاندیداها به علت تبلیغات زودهنگام و خارج از مهلت قانونی و نیز ٣٠ تا ۴٠ مورد تذکر شفاهی و کتبی به علت استفاده از عناوین علمی جعلی و نصب بنر تبلیغاتی در خارج از محل ستاد صورت گرفته است.

هاجرپور با بیان اینکه همواره سعی بر آن است تا در انتخابات پیشگیری از وقوع جرم با هدف سلامت آرای مردم انجام گیرد، تصریح کرد: اخبار موثقی در رابطه با ساماندهی خرید و فروش آراء در روز انتخابات در رابطه با برخی از کاندیداهای شهر اسدآباد داشتیم که با احضار این افراد به شورای تأمین شهرستان و تذکرات لازم از این امر جلوگیری شد.

وی با تأکید بر اینکه کلیه فعالیت‌های کاندیداهای شورای اسلامی در شهرستان تحت رصد اطلاعاتی است، هشدار داد: کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا به هیچ وجه به دنبال خرید و فروش آرای مردم نباشند.

هاجرپور عنوان کرد: چنانچه هر یک از کاندیداها از هم‌اکنون و در روز انتخابات نسبت به هر گونه خرید و فروش آراء، توزیع اقلام غیرنقدی چون پوشاک و پارچه چادری، پیشنهاد نقدی، استفاده از اموال دولتی در راستای تبلیغات و ارائه برخی تخفیفات ویژه توسط برخی کارکنان ادارات در راستای تبلیغات اقدام کنند، با آنان برخورد و اسامی متخلفان اعلام خواهد شد.

دادستان اسدآباد تصریح کرد: با وجود اینکه دادستانی شهرستان می‌توانست با موارد تخلف پیش آمده برخورد قضایی کند اما برای ارتقاء شور و نشاط انتخاباتی و حضور حداکثری مردم دیار سیدجمال‌الدین‌اسدآبادی در پای صندوق‌های رأی سعی بر پیشگیری وقوع جرائم انتخاباتی داشته است.

وی با تأکید بر اینکه از کاندیداهای شوراهای اسلامی خواستاریم در چارچوب قانون حرکت کنند، افزود: باید حقوق همه کاندیداها  حفظ شود چرا که خرید و فروش آراء توسط برخی کاندیداهای متخلف موجب شکسته شدن رأی دیگر کاندیداها شده و به سلامت انتخابات صدمه و آسیب وارد می‌کند.


دادستان شهرستان اسدآباد در ادامه اظهار کرد: جانمایی مکان‌های مشخص در سطح شهر توسط شهرداری موجب آن شد تا در تبلیغات کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر اسدآباد چهره شهر مخدوش نشود.

هاجرپور با تأکید بر اینکه دشمنان اسلام و نظام انقلاب در این برهه حساس به روز ٢٩ اردیبهشت و حضور مردمی ملت ایران در پای صندوق‌های رأی چشم دوخته‌اند، اعلام کرد: تک تک آرای ملت ایران برگ تأیید نظام جمهوری اسلامی بوده و اقتدار و عظمت و امنیت کشور را بیش از پیش تضمین و بیمه می‌کند.

دادستان شهرستان اسدآباد در پایان گفت: مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کرده و صلابت نام کشور ایران را در ٢٩ اردیبهشت بار دیگر به رخ جهانیان خواهد کشید و به منصه ظهور می‌گذارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار