فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی تکلیف است، اظهار کرد: شرکت در انتخابات هم تکلیف دینی، شرعی و الهی است و هم تکلیف عقلی و ملی است و هر فردی با هر سلیقه و دیدگاهی باید این تکلیف را مدنظر قرار دهد.
کد خبر: ۴۲۵۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴ 16 May 2017
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه مردم در پای صندوق‌های رأی حضور حماسی و هوشمندانه داشته باشند، گفت: حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی علاوه بر اینکه یک تکلیف دینی و الهی بوده، یک تکلیف عقلی و ملی است.

به گزارش ایسنا، سردار غلامعلی ابوحمزه با بیان اینکه حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی تکلیف است، اظهار کرد: شرکت در انتخابات هم تکلیف دینی، شرعی و الهی است و هم تکلیف عقلی و ملی است و هر فردی با هر سلیقه و دیدگاهی باید این تکلیف را مدنظر قرار دهد.

وی تصریح کرد: همانگونه که مردم حق دارند درباره بحث‌های اشتغال، مسکن، تورم و گرانی مطالبه‌گری کنند، تکلیف دارند در پای صندوق‌های رأی نیز حاضر شوند.

ابوحمزه ادامه داد: مردم در پای صندوق‌های رأی حضور حماسی، وسیع و هوشمندانه داشته باشند و تکلیف خود را انجام داده و فرد اصلح را که با معیارهای مقام معظم رهبری مطابقت دارد، انتخاب کنند.

فرمانده سپاه همدان با تأکید بر اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی و تعیین فرد اصلح هر دو تکلیف است، یادآور شد:  حضور در پای صندوق بخشی از تکلیف است چرا که انتخاب فرد اصلح نیز تکلیف است.

وی با بیان اینکه روز 29 اردیبهشت امتحان کاندیداها، مسئولان و مردم است، عنوان کرد: مهمترین نکته‌ای که کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها، ستادها، مردم و مسئولان برگزارکننده انتخابات باید مدنظر داشته باشند این است که باید تلاش کنند مُر قانون را در چهارچوب کار خود رعایت کرده و از قانون‌گریزی و قانون‌ستیزی خودداری کنند.

فرمانده سپاه همدان ادامه داد: هر فردی که از سوی مردم انتخاب شود، رئیس جمهور 80 میلیون نفر جمعیت ایران است و فرقی هم نمی‌کند که به او رأی داده باشیم یا نه.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران در 38 سال انقلاب ثابت کردند در همه عرصه‌ها از جمله انتخابات، حضور قوی و وسیع داشته‌اند، تأکید کرد: مردم ایران در روز 29 اردیبهشت در انتخابات حضوری حماسی و قوی خواهند داشت چرا که اگر حضور پیدا نکنند از حقی که نظام برای مردم ایجاد کرده است، محروم می‌شوند.

فرمانده سپاه همدان اظهار کرد: اگر مردم می‌خواهند حقوقشان رعایت شود باید در انتخابات و تعیین مسئولان نظام حضور داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار