در پی استمرار اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به‌ویژه منطقه‌ای که باهدف ناامن کردن محلات جرم خیز، پاک‌سازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان انجام می‌شود، یگان‌های انتظامی شهرستان اسدآباد با بهره‌گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.
کد خبر: ۴۲۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸ 15 May 2017
 فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف ۳۵۷ راس دام قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۸۵۶ میلیون ریال در نتیجه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر ، سرهنگ اسماعیل جمشیدی اظهارداشت: در پی استمرار اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به ویژه منطقه ای که با هدف ناامن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان انجام می شود، یگان های انتظامی شهرستان اسدآباد با بهره گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح های مربوطه پرداختند.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح ماموران در حوالی یکی از میادین این شهرستان ۳ دستگاه خودرو حامل احشام را مشاهده و برای بررسی بیشتر هر سه خودرو را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: در بازرسی صورت گرفته از خودروها ۳۵۷ راس دام قاچاق بدون مجوز و گواهی حمل از اداره بهداشت کشف و پس از تشکیل پرونده به اداره دامپزشکی شهرستان تحویل شد.

وی با اشاره به اینکه ۳ نفر قاچاقچی در این راستا دستگیر شدند، اظهار داشت: ارزش احشام توقیفی بالغ بر ۲ میلیاردو ۸۵۶ میلیون ریال برآورد شد.

سرهنگ اسماعیل جمشیدی در ادامه افزود: در راستای اجرای این طرح علاوه بر احشام توقیف شده، تعداد ۴ هزار و ۱۲۰ نخ انواع سیگار خارجی به همراه مقادیری مواد مخدر و یک دستگاه خودرو و یکدستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

وی گفت: ۳۲ معتاد و خرده فروش مواد مخدر، ۳۵ نفر جلبی، ۶ نفر سارق و ۸ نفر در سایر حوزه های جرائم دستگیر و همچنین ۸۲ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار