رئیس ستاد انتخابات استان همدان بیان کرد: پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در ۲۹ شهر و حدود ۹۱۰ روستای استان برگزار می‌شود که بیش از ۲۰ هزار نفر با استقرار در شعب عملیات رأی‌گیری را انجام می‌دهند.
کد خبر: ۴۲۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹ 15 May 2017
رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه ۷۴ درصد جمعیت استان همدان واجد شرایط رأی دادن هستند، گفت: براساس نتایج سرشماری نفوس و مسکن سال گذشته ۳۴ هزار و ۶۰۰ نفر به عنوان رأی اولی برای نخستین در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

به گزارش تسنیم، محمدابراهیم الهی‌تبار با اشاره به اینکه74 درصد جمعیت استان همدان واجد شرایط رأی دادن هستند، اظهار داشت: براساس آخرین نتایج سرشماری نفوس و مسکن سال 95 یک میلیون و 280 هزار نفر از جمعیت استان همدان در دو انتخابات 29 اردیبهشت ماه واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد  34 هزار و 600 نفر رأی اولی هستند.

وی افزود: برای این دور از انتخابات یک هزار و 370 شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده که 559 مورد به شهرهای استان و 811 مورد به روستا‌ها اختصاص دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان بیان کرد: پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در 29 شهر و حدود 910 روستای استان برگزار می‌شود که بیش از 20 هزار نفر با استقرار در شعب عملیات رأی‌گیری را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه 210 شعبه اخذ رأی الکترونیکی در چهار شهر ملایر، نهاوند، تویسرکان و اسدآباد پیش‌بینی شده است، گفت: 700 صندوق الکترونیکی برای جمع‌آوری آرای مردمی در انتخابات شوراهای شهر این شهرها در استان مستقر شده است.

الهی‌تبار با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات قانونمند و پرشکوه و حماسی اندیشیده شده است، عنوان کرد: فضا برای فعالیت تمام احزاب و تشکل‌های سیاسی باز است تا نشاط سیاسی همراه با رقابتی سالم و اخلاق‌مدار شکل بگیرد.

وی با باین اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی مورد تأکید است، اظهار داشت: حضور حداکثری مردم امید را به جامعه ایرانی باز می‌گرداند و ناامیدی را برای دشمنان نظام رقم خواهد زد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار