موزه هگمتانه و موزه آرامگاه بوعلی سینا در همدان، موزه حمام حاج‌آقا تراب نهاوند، موزه لطفعلیان ملایر، موزه تاریخ و فرهنگ اسدآباد و خانه مسعودی تویسرکان ازجمله موزه‌هایی هستند که بیشترین بازدیدکننده‌ها را در استان به خود اختصاص می‌دهند.
کد خبر: ۴۲۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵ 15 May 2017
مسئول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: بازدید از موزه‌های سراسر استان روز پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث‌ فرهنگی رایگان است.

به گزارش ایرنا بهجت عباسی افزود: به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی موزه و هفته میراث‌فرهنگی و به ‌منظور بزرگداشت این روز، برنامه‌های متنوع فرهنگی در موزه‌ها استان تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: در راستای ترغیب و تشویق عموم مردم و بازدیدکنندگان برای بازدید از موزه‌ها روز 28اردیبهشت ماه بازدید از تمام موزه‌های زیر نظر این اداره کل به صورت رایگان است.

28 اردیبهشت ماه روز جهانی موزه و از 25 تا 31 اردیبهشت ماه هفته میراث فرهنگی نامگذاری شده است.

موزه هگمتانه و موزه آرامگاه بوعلی سینا در همدان، موزه حمام حاج آقاتراب نهاوند، موزه لطفعلیان ملایر، موزه تاریخ و فرهنگ اسدآباد و خانه مسعودی تویسرکان از جمله موزه هایی هستند که بیشترین بازدید کننده ها را در استان به خود اختصاص می دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار