زرینی بابیان اینکه قبل از عید طی صحبت‌های انجام‌شده توانستیم در چند مرحله کارانه پرستاران را دریافت کنیم، تصریح کرد: در بیمارستان رزن، بعثت، بهشتی تا مهرماه سال گذشته کارانه پرداخت شد.
کد خبر: ۴۲۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲ 15 May 2017
رئيس نظام پرستاري همدان گفت: توانستيم در چندين نوبت براي پرستاران از دانشگاه علوم پزشكي كارانه دريافت كنيم و در حال حاضر نيز رضايتمندي نسبي ايجاد شده است.

به گزارش فارس، هادی زرینی با اشاره به موضوع پرداخت کارانه از سوی دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: قبل از عید مشکل پرداخت کارانه وجود داشت اما توانستیم در چندین نوبت برای پرستاران از دانشگاه علوم پزشکی کارانه دریافت کنیم و در حال حاضر تقریباً رضایتمندی ایجاد شده است.

وی پرداخت کارانه در بیمارستان‌ها را متفاوت دانست و با اشاره به اینکه مشکل تداخل اضافه کار با کارانه همچنان پابرجاست، گفت: درخواست ما این بود که باید اضافه کار و کارانه از هم جدا شود.

رئیس نظام پرستاری همدان با بیان اینکه قبل از عید نوروز جلسه‌ای با رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان و معاون درمان این دانشگاه داشتیم که انصافاً آنها در پرداختی‌های کارانه همکاری لازم را داشتند و این مبلغ از منابع دیگر تامین شد، افزود: مبالغ در شرایطی تامین شد که بیمه‌ها بدهی‌های دانشگاه را پرداخت نمی‌کردند.

وی گفت: این مشکل به دلیل اختلاف بین وزارت رفاه و بهداشت بود و به همین دلیل از طریق بیمه‌ها پولی به بیمارستان‌ها تحویل داده نمی‌شد تا بخواهند کارانه پرستاران را پرداخت کنند.

زرینی بابیان اینکه قبل ازعیدطی صحبت‌های انجام شده توانسیتم درچند مرحله کارانه پرستاران را دریافت کنیم، تصریح کرد: در بیمارستان رزن، بعثت، بهشتی تا مهر ماه سال گذشته کارانه پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه تقریباً تا پایان مهرماه سال 95 کارانه پرستاران بیمارستان‌های همدان واریز شده است، افزود: کارانه پرستاران بیمارستان‌های شهرستان‌ها تا اردیبهشت‌ماه سال 95 پرداخت شده و تا یک ماه آینده نیز قول پرداخت کارانه چند بیمارستان داده شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار