دولت اکنون در شرایطی قرارگرفته که به‌جای پاسخگویی به مردم برای عملکرد چهارساله خود، دست به هر کاری می‌زند تا بلکه کمی بتواند به آراء روحانی در انتخابات پیش رو بیفزاید.
کد خبر: ۴۲۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷ 15 May 2017
نامه‌هاي مردم و درخواست مساعدت مالی برخی از نیازمندان به رئيس جمهور بعد از دو سال و نيم در آستانه انتخابات پاسخ داده شد و پولي هم به حساب آنها واريز شد، علي بركت‌الله.

به گزارش فارس، دولت اکنون در شرایطی قرار گرفته که به جای پاسخگویی به مردم برای عملکرد چهارساله خود، دست به هر کاری می‌زند تا بلکه کمی بتواند به آراء روحانی در انتخابات پیش رو بیفزاید.

از جمله این اقدام‌ها ارسال پیامک وصل شدن مجدد یارانه به برخی شهروندانی که قبلاً یارانه‌شان قطع شده و اعتراض کرده بودند، از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها؛ اقدامی که علاوه بر آن که شائبه خرید رأی را با خود به همراه دارد، منجر به آگاهی بیشتر مردم نسبت به واقعیت‌ها می‌شود.

البته موارد متعددی از این اقدامات در آستانه انتخابات از سوی دولتمردان انجام شده، از جمله آن که نامه‌های دو سال و نیم پیش مردم برای رئیس جمهور، اندکی به انتخابات مانده از پستوها و بایگانی‌ها خارج و خوانده شده و رسیدگی شد و آنهایی که درخواست برای حل مشکلات داشتند خبردار از واریز وجه نقد به حساب‌شان شدند.

گزارش این اقدام دولت پیش از این در خبرگزاری فارس منتشر شد، اما نکته‌ای که همیشه با آن مواجه هستیم انکار و تکذیب مسئولان در مواجه با این اقدامات است. به همین منظور دو برگ نامه‌های ارسالی از سوی استانداری همدان به بهزیستی برای پرداخت مبالغ اهدایی! به افراد نیازمندی که در سفر رئیس‌جمهور درخواست مساعدت مالی داشتند منتشر می‌شود بلکه مخالفان جناب روحانی از این همه توجه دولت به نیازمندان اندکی خجالت بکشند!!!

توجه کنید که سفر رئیس‌جمهور به همدان شهریورماه 1394 بوده است، و بالاخره رسیدگی به نامه‌های مردم و نیازمندان دو سالی زمان نیاز دارد!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار