امام‌جمعه ملایر:
امام‌جمعه ملایر گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری باید در انتخابات اخلاق را رعایت کرده و در تبلیغات خود امنیت کشور را زیر سؤال نبرند.
کد خبر: ۴۲۳۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳ 14 May 2017
امام‌جمعه ملایر گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری باید در انتخابات اخلاق را رعایت کرده و در تبلیغات خود امنیت کشور را زیر سؤال نبرند.

به گزارش تابناک همدان از ملایر: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری در خطبه‌های نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر بیان کرد: کاندیداها نباید با زیر سؤال بردن امنیت کشور موجب تحریک گسل‌های قومی شوند.

وی اظهار کرد: باید در زمان تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری برنامه‌های آنها را ازنظر اجرای برنامه تحول نظام و سند چشم‌انداز کشور باهم مقایسه کنیم.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام برای امنیت کشور ما برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت دارند تا امنیت ما را مختل کرده و در بلندمدت کشور را ازنظر اقتصادی فلج کنند.

حجت‌الاسلام برقراری همچنین خواستار حضور پرشور مردم در انتخابات شد و عنوان کرد: مسئولان ما در انتخابات باید بی‌طرفی را دستور کار خود قرار  دهند و حق و قانون‌مداری را رعایت کنند.

وی با مهم برشمردن انتخابات شوراها نیز افزود: نباید موسیقی‌های خلاف شرع اسلام در ستادهای تبلیغاتی پخش شود و انتخابات بهانه‌ای برای حرمت‌شکنی نباشد.

وی بر لزوم دوری از تخریب، توهین، حرمت‌شکنی، دروغ و ایجاد مزاحمت از سوی داوطلبان شوراهای اسلامی تأکید کرد و گفت: در زمان تبلیغات باید داوطلبان برادرانه در کنار یکدیگر و بدون ایجاد مزاحمت و ترافیک به تبلیغات خود بپردازند.

وی در ادامه گفت:  یکی از وظایف کاندیداها  انقلابی بودن و زمینه‌سازی برای ظهور است، ما کشور انقلابی هستیم ودولت انقلابی نیاز دارد وبرای شناخت کاندیداهای باید به شاخص‌های رهبری توجه کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار