رئیس شرکت گاز ملایر گفت: بیش از ۲ هزار خانوار روستایی ملایر توانستند از نعمت گاز استفاده کنند.
کد خبر: ۴۲۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 14 May 2017
رئیس شرکت گاز ملایر گفت: در دولت یازدهم روند گازرسانی به روستاهای این شهرستان افزایش یافت و از سال 92 تاکنون 35 روستای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار شدند و این روند ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، جهانگیر ملکی اظهار کرد: برای گازرسانی به این تعداد روستا بالغ بر 116 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد و بیش از 2 هزار خانوار روستایی ملایر توانستند از نعمت گاز استفاده کنند.

وی با بیان اینکه مردم روستاها در اولویت بهره مندی از نعمت گاز و خدمات نظام هستند بیان کرد: در حال حاضر عملیات گازرسانی به 11 روستای دیگر این شهرستان در دست اقدام است که تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

ملکی ادامه داد: با بهره برداری از این تعداد طرح گازرسانی در دولت یازدهم، بیش از 99 درصد از جمعیت روستایی ملایر از نعمت گاز برخوردار می شوند.

وی گفت: هم اکنون تعداد 181 روستای ملایر از نعمت گاز بهره مند هستند و تا پایان سال 96 و بهره برداری از 11 طرح گازرسانی روستایی ملایر، این تعداد به 192 روستا می رسد.

رئیس شرکت گاز ملایر بیان کرد: تنها حدود پنج یا 6 روستای دیگر در این شهرستان باقی مانده که از نعمت گاز بهره مند شوند که این روستاها دارای جمعیت زیر 20 خانوار هستند.

ملکی ادامه داد: با توجه به اولویت دولت و اتمام گازرسانی به روستاهای این شهرستان گازرسانی به این تعداد روستا نیز در برنامه قرار دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر صد درصد جمعیت شهری این شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند و کمتر از یک درصد جمعیت روستایی باقی مانده ابرازامیدواری کرد: با برنامه های دولت این تعداد روستا نیز به اتمام برسد.

شهرستان ملایر دارای 208 روستای دارای سکنه است که تاکنون 181 روستای آن معادل بیش از 99 درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز برخوردار شده اند.

این شهرستان دارای بیش از یکصد هزار مشترک گاز است که در دولت تدبیر و امید تعداد 35 روستای ملایر از نعمت گاز بهره مند شدند.

شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار