تیم پاس بر اساس حکم فدراسیون جهانی فوتبال فیفا محکوم‌به پرداخت ۴۸ هزار دلار به‌حساب 'کوتو' است و مسئولان باشگاه بر اساس توافق صورت گرفته با وکیل این بازیکن قسط اول بدهی را پرداخت کرد.
کد خبر: ۴۲۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹ 12 May 2017
باشگاه پاس همدان با تامین طلب مالی 'کری دنس کلواتر کوتو' بازیکن سابق و خارجی این تیم، از سقوط به لیگ دسته سه فوتبال کشور نجات یافت.

به گزارش ایرنا، تیم پاس براساس حکم فدراسیون جهانی فوتبال فیفا محکوم به پرداخت 48 هزار دلار به حساب 'کوتو' است و مسئولان باشگاه براساس توافق صورت گرفته با وکیل این بازیکن قسط اول بدهی را پرداخت کرد.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان در این باره گفت: با دستور محمدناصر نیکبخت استاندار همدان و مساعدت رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان و خسرو سامری مشاور استاندار توانستیم قسط اول بدهی این بازیکن را تامین کنیم.

محمدتقی رحیمی اظهار کرد: وکیل کوتو شرط پرداخت طلب موکلش را در سه قسط تعیین کرده بود تا از جریان گذاشتن حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال FIFA جلوگیری کند. 

وی اضافه کرد: روز گذشته پایان مهلت برای پاسی ها در پرداخت قسط اول طلب این شاکی برزیلی بود که ضمن پیگیری های صورت گرفته، 20 هزار دلار قسط اول کوتو تامین و در حال واریز به حساب او هستیم.

رحیمی خاطرنشان کرد: در صورت عدم پرداخت این بدهی تیم پاس طبق حکم فدراسیون جهانی فوتبال FIFA به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط می کرد.

فعالیت کوتو به سال 86 و همزمان با انتقال پاس به همدان بازمی گردد و تاکنون پیگیری مجدانه برای حل پرونده او صورت نگرفته بود.

تیم پاس هم اکنون در لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

این تیم فصل جاری با کمتر از 900 میلیون تومان روانه لیگ دسته 2 فوتبال کشور شد و نتایج مطلوبی کسب کرد و هوادارانش امیدوار به صعود بودند که در نهایت به دلیل بدهی به این بازیکن برزیلی نتوانست به راه خود ادامه بدهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار