دبیر ستاد انتخاباتی قالیباف در استان همدان بابیان اینکه موضوع پاره کردن بنرهای ستاد آقای قالیباف به فرمانداری به‌صورت شفاهی و کتبی اعلام‌شده اما پیگیری نشده است، ادامه داد: سفر آقای روحانی در روز دوشنبه انجام شد اما بنرهای مربوط به سفر را جمع‌آوری نکردند که باید بنرهای مربوط به سفر را زودتر جمع می‌کردند تا بهانه دست افراد ثالث داده نشود.
کد خبر: ۴۲۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱ 12 May 2017
دبير ستاد انتخاباتي قاليباف در استان همدان با بيان اينكه استاندار كلمات ناشايستي را نسبت به «قاليباف» به كار برد، در مورد پاره كردن پوسترهاي تبليغاتي كانديداها و شعارنويسي عليه آنها گفت: احتمال فعاليت افراد ثالث براي ايجاد تفرقه وجود دارد.

به گزارش فارس، احسان اسدبیگی با بیان اینکه متاسفانه این روزها شاهد پاره کردن و نوشتن روی بنر‌های کاندیدا‌ها و این نوع بی‌اخلاقی‌ها هستیم، اظهار کرد: در سفر آقای روحانی به همدان شاهد بودیم که برخی تمام بنر‌های ستاد آقای قالیباف را پاره کردند و انتظار داشتند ما هم واکنش نشان دهیم اما سعی شد کار مدیریت شود.

وی با بیان اینکه موضوع پاره کردن بنر‌های ستاد آقای قالیباف به فرمانداری به صورت شفاهی و کتبی اعلام شده اما پیگیری نشده است، ادامه داد: سفر آقای روحانی در روز دوشنبه انجام شد اما بنر‌های مربوط به سفر را جمع‌آوری نکردند که باید بنر‌های مربوط به سفر را زودتر جمع می‌کردند تا بهانه دست افراد ثالث داده نشود.

دبیر ستاد انتخاباتی قالیباف در استان همدان با تاکید بر اینکه احتمال وجود افراد ثالث برای ایجاد تفرقه وجود دارد، بیان کرد: این افراد مشکل‌آفرین هستند و نمی‌خواهند اجازه دهند اتفاقات خوب رخ دهد.

وی با تاکید بر اینکه حجت‌الاسلام روحانی به عنوان رئیس جمهور مورد احترام است و هیچ موقع به او بی‌احترامی نخواهیم کرد، ادامه داد: گرچه برخی دولتمردان مانند استاندار کلمات ناشایستی برای رقیب به کار می‌برند، اما به هیچ وجه از سوی ستاد آقای قالیباف اتفاقی برای تخریب رقیب نیفتاده و نخواهد افتاد.

اسدبیگی با بیان اینکه هدف وسیله را توجیه نمی‌کند، تصریح کرد: مامور هستیم اخلاق را گسترش دهیم نه اینکه با بی‌اخلاقی به اهداف خود دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه در اکثر محل‌هایی که بنر کاندیدا‌ها نصب شده دور بین نظارتی وجود دارد و به راحتی می‌توان بررسی کرد چه کسانی اقدام به پاره کردن بنر‌های کاندیدا‌ها می‌کنند، افزود: چند روز پیش بنر آقای روحانی مربوط به سفر دوشنبه او به همدان در منطقه بعثت پاره شده بود درحالی که این موضوع را به راحتی می‌توان بررسی کرد و عوامل این کار را پیدا کرد.

دبیر ستاد انتخاباتی قالیباف در استان همدان با اشاره به اینکه در استان همدان برخی از مسؤولان اقدام به تخریب می‌کنند همانگونه که استاندار در جمع فعالان اقتصادی از کلمات نامناسبی استفاده کرد، گفت: در باشگاه فرهنگیان به جای پرداختن به تبیین مسائل سیاسی از الفاظ نامناسبی برای کاندیدا‌های رقیب استفاده شد.

وی با تاکید بر اینکه اسم گذاشتن برای کاندیدا‌ها باعث ایجاد جو نامناسب شود، هرچند هدف این افراد تخریب است؛ گفت: باید مراقب بود این تفرقه‌افکنی‌ها راه به جایی نبرد، اگر فضای آرامش در کشور حاکم نباشد، جو احساسی غالب می‌شود و نتیجه غالب شدن جو احساسی نتیجه منطقی نخواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار