مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به ظرفیت بالای ورزش این شهرستان گفت: ورزشکاران شهرستان ملایر ظرفیت‌های خوبی برای کسب عناوین جهانی در رشته‌های ورزشی دارند.
کد خبر: ۴۲۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷ 12 May 2017
مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: ۱۸ برنامه هم‌زمان با هفته جوان در ملایر برگزار شد.

به گزارش مهر غلامحسن اکبری با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته جوان در ملایر اظهار داشت: جشن بزرگ روز جوان در ملایر با مشارکت و همکاری اداره ارشاد، شهرداری، اداره ورزش و جوانان و برخی نهادهای مردمی در سینما فرهنگیان با حضور جوانان ملایر برگزار شد.

وی افزود: محوری‌ترین برنامه هفته جوان این همایش بود که جمعه هفته گذشته با حضور حدود ۱۰۰ هزار نفر از مردم ورزش دوست ملایر برگزار شد.

وی گفت: این برنامه به‌صورت زنده در برنامه «صبح و نشاط» از شبکه سوم سیما پخش و به‌قیدقرعه نیز به بیش ۱۵۰ نفر جوایز ارزنده‌ای اهدا شد.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر بابیان اینکه برگزاری کارگاه جوان و خانواده، کارگاه پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی از دیگر برنامه‌های هفته جوان در ملایر بود، گفت: مسابقه باشگاه‌های کاراته شهرستان ملایر از دیگر برنامه‌های هفته جوان در ملایر است. 

اکبری عنوان کرد: برگزاری جشن ۳۱۳ و پخش مستقیم برنامه از سیمای استان، برگزاری مسابقات اسکیت دختران و پسران و برگزاری مسابقات سه‌گانه دختران از دیگر برنامه‌های هفته جوان در ملایر است.

وی با اشاره به معرفی جوان نخبه به ستاد نماز جمعه شهرستان ملایر و تقدیر از جوان نخبه در نماز جمعه بیان کرد: تهیه بروشورهای زندگی‌نامه حضرت علی‌اکبر(ع)، تهیه بروشورهای با عنوان ازدواج آسان، اجرای جنگ‌های شادی در بخش‌های سامن و جوکار توسط سمن‌ها و اجرای برنامه موسیقی سنتی توسط سمن‌ها نیز از دیگر برنامه‌های این هفته در ملایر بود.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به ظرفیت بالای ورزش این شهرستان گفت: ورزشکاران شهرستان ملایر ظرفیت‌های خوبی برای کسب عناوین جهانی در رشته‌های ورزشی دارند.

اکبری عنوان کرد: ورزشکاران باانگیزه ملایری باوجود بسیاری از کاستی‌ها توانسته‌اند در رشته‌های مختلف ورزشی خوش درخشیده و دل مردم را شاد کنند که این جای قدردانی و تقدیر دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار