رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستا در استان همدان گفت: شکلایت داوطلبان در سه نوبت مورد بررسی دقیق قرار گرفت که در نهایت در این سه مرحله صلاحیت 36 تن از داوطلبان تائید شد.
کد خبر: ۴۲۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 12 May 2017
 رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستا در استان همدان گفت: 36 داوطلب حضور در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر در استان همدان تائید شدند.

به گزارش ایرنا، حسن بهرام نیا اظهار کرد: پس از ارائه نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان شوراها توسط هیات‌های نظارت به فرمانداریها و بخشداریها، داوطلبانی که صلاحیت آنها احراز نشده بود شکایت خود را به صورت کتبی به هیات نظارت ارائه کردند.

وی بیان کرد: شکلایت داوطلبان در سه نوبت مورد بررسی دقیق قرار گرفت که در نهایت در این سه مرحله صلاحیت 36 تن از داوطلبان تائید شد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستا در همدان یادآوری کرد: همچنین 43 تن از داوطلبان در این نوبت نیز مجدد رد صلاحیت شدند.

از 30 اسفند سال 95 تا 6 فروردین ماه امسال 6 هزار 470 داوطلب برای عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی نامنویسی کردند. 

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار