رئیس دانشگاه ملی دختران نهاوند گفت: دانشگاه ملی دختران علی‌رغم ۱۴ سال قدمت و سابقه به لحاظ فضای فیزیکی شرایط مطلوبی ندارد و با ۱۲ نفر هیئت‌علمی و ۶۰ نفر استاد و مدرس در ۵ رشته تحصیلی با نزدیک به ۶۰۰ دانشجو نیاز به حمایت مسئولین ارشد شهرستان و تعامل با همه اقشار را بیش‌ازپیش احساس می‌کند.
کد خبر: ۴۱۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰ 07 May 2017
رئیس دانشگاه ملی دختران نهاوندگفت: دانشگاه ملی دختران علی رغم ۱۴ سال قدمت و سابقه به لحاظ فضای فیزیکی شرایط مطلوبی ندارد و با ۱۲ نفر هیأت علمی و ۶۰ نفر استاد و مدرس در ۵ رشته تحصیلی با نزدیک به ۶۰۰ دانشجو نیاز به حمایت مسئولین ارشد شهرستان و تعامل با همه اقشار را بیش از پیش احساس می کند.

به گزارش خبرنگارتابناک همدان  در نهاوند، حسین مرادی مخلص در مراسم جشن بزرگداشت مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم در جمع دانشجویان ،اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی ره اظهار کرد: دانشگاه ملی نهاوند در حال حاضر دارای موافقت نامه اصولی است اما برای تبدیل این موافقت نامه اصولی به قطعی باید در سه حوزه جذب هئیت علمی، ایجاد فضای استاندارد و آکادمیک و راه اندازی دانشکده های مختلف اقدامات موثرتری انجام شود.

وی تاکید کرد : برای جذب اعتبار سال ۹۶ دانشگاه نیاز است که سند مالکیت را ارائه دهیم که از نماینده و فرماندار شهرستان تقاضا داریم در این مورد دانشگاه را همراهی و مساعدت کنند.

رئیس دانشگاه ملی دختران نهاوند در ادامه از پیشرفت ۵۵درصدی ساخت دانشگاه جدید خبر داد و افزود:دانشگاه جدید با کلیه امکانات و فضای آکادمیک در حال ساخت است که پیشرفت خوبی داشته و ظرفیت دانشگاه را از ۶۰۰ نفر کنونی تا ۲۵۰۰ نفر ارتقا می دهد ‌، همچنین امیدواریم جشن ۱۶آذر روز دانشجو را در سالن آمفی تئاتر دانشگاه جدید برگزار کنیم.

مرادی مخلص عنوان کرد: دانشگاه ملی دختران علی رغم ۱۴ سال قدمت و سابقه به لحاظ فضای فیزیکی شرایط مطلوبی ندارد و با ۱۲ نفر هیأت علمی و ۶۰ نفر استاد و مدرس در ۵ رشته تحصیلی با نزدیک به ۶۰۰ دانشجو نیاز به حمایت مسئولین ارشد شهرستان و تعامل با همه اقشار را بیش از پیش احساس می کند.

وی افزود: مجوز دانشگاه مختلط توسط نماینده پرتلاش شهرستان اخذ و در حال پیگیری است و نیاز است با حمایت ایشان و فرماندار محبوب شهرستان بحث درج نام دانشگاه ملی دختران نهاوند در مدرک فارغ التحصیلی  دانشجویان از طریق مراجع بالاتر پیگیری و عملی شود چون که خواسته همه دانشجویان است.

در این مراسم نماینده و فرماندار شهرستان نیز حضور داشته و به ایراد سخنرانی پرداختند ، در پایان نیز ازاساتید ،کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه تجلیل و قدر دانی به عمل آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار